Przetargi.pl
"BO – Wykonanie boiska do mini piłki nożnej ze sztuczną trawą z piłkochywtami oraz renowacja nawierzchni poliuretanowego boiska” oraz „BO - wymiana i rozbudowa piłkochwytów przy głównym boisku do piłki ręcznej i zakup dwóch tablic interaktywnych” w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Katowicach przy ul. Sportowej 29

Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-106 Katowice, ul. Sportowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2546601 , fax. 0-32 2546601
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Katowicach
    ul. Sportowa 29
    40-106 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 2546601, fax. 0-32 2546601
    REGON: 24063129800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "BO – Wykonanie boiska do mini piłki nożnej ze sztuczną trawą z piłkochywtami oraz renowacja nawierzchni poliuretanowego boiska” oraz „BO - wymiana i rozbudowa piłkochwytów przy głównym boisku do piłki ręcznej i zakup dwóch tablic interaktywnych” w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Katowicach przy ul. Sportowej 29
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie boisk oraz wykonaniu piłkochwytów i odwodnienia, w szczególności: 2.1.1. „BO – Wykonanie boiska do mini piłki nożnej ze sztuczną trawą z piłkochywtami oraz renowacja nawierzchni poliuretanowego boiska”: 1. Zakres robót objęty opisem technicznym – boisko „A” - do mini piłki nożnej: a. demontaż studzienki drenażowej – 1 szt. znajdującej się na terenie boiska, b. wykonanie drenażu wraz ze studzienką drenażową, c. demontaż i ponowny montaż kostki betonowej w miejscu wykonania drenażu, d. montaż piłokochwytu boiska A o strony południowej, wschodniej i północnej wraz z wykonaniem fundamentów i kostki betonowej e. korytowanie terenu pod boisko f. wykonanie podbudowy boiska zgodnie z załączoną dokumentacją:  geowłóknina o gramaturze 150 g/m2,  warstwa odsączająca z piasku – 100 mm grubości po zagęszczeniu,  warstwa kruszywa łamanego (kam. łamany 31,5-63 mm) – 120 mm grubości po zagęszczeniu,  warstwa klinująca z kruszywa kamiennego, łamanego (frakcja 0-31 mm),  wyprowadzić spadki – 40 mm grubość i po zagęszczeniu,  warstwa miału kamiennego (frakcja 1-4 mm) – 40 mm grubości po zagęszczeniu. g. ułożenie nawierzchni z trawy syntetycznej:  ułożenie warstwy amortyzującej typu „shock pad” z pianki poliuretanowej wtórnie wiązanej, grubości 10 mm,  ułożenie trawy syntetycznej tkanej z włókien polietylenowych o wysokości + /- 35 mm o parametrach jak w dokumentacji, linie białe wklejane szer. 5 i 8 cm,  zasypanie trawy syntetycznej piaskiem kwarcowym, płukanym i suszonym o granulacji 0,2-0,8 mm, 80% ziaren okrągłych w ilości 10 kg/m2 – wysokość zasypki 5 mm h. montaż krawężników i obrzeży i. dostawa i montaż bramek aluminiowych – 2 szt, wraz z wykonaniem fundamentów j. dostawa i montaż tablicy informacyjnej składającej się z: - regulaminu, - informacji o sfinansowaniu inwestycji z Budżetu Obywatelskiego (wzór w załączeniu) k. wywóz i utylizacja gruntu. Uwaga: Zamawiający do realizacji robót wybrał wariant A nawierzchni opisanej w dokumentacji. 2. Zakres robót objęty opisem technicznym – boisko B – odwodnienie: a. wykonanie drenażu wzdłuż północnej krawędzi boiska wraz ze studzienką drenażową, b. demontaż i ponowny montaż kostki betonowej w miejscu wykonania drenażu. 3. Zakres robót objęty opisem technicznym – boisko C – renowacja nawierzchni: a. demontaż i ponowny montaż kostki betonowej od strony południowej boiska, b. demontaż istniejącej nawierzchni sportowej, istniejącą podbudowę wykorzystać, c. demontaż obrzeży, w ich miejsce ułożyć warstwy podbudowy, tak by stanowiła integralną część ze starą podbudową, d. korytowanie terenu wokół boiska, na którym kostkę betonowa zastąpi nawierzchnia sportowa, e. wykonanie podbudowy terenu wokół boiska jak w pkt. 3e, zgodnie z dokumentacją,  geowłóknina o gramaturze 120 g/m2,  warstwa odsączająca z piasku – 70 mm grubości po zagęszczeniu,  warstwa kruszywa łamanego (kam. łamany 31,5-63 mm) – 140 mm grubości po zagęszczeniu,  podbudowa tłuczniowa z mieszaniny grysu 4/8 mm o grubości 30 mm, f. g) wykonanie warstwy betonu jamistego w spadku 0,6 % o grubości min. 80 mm, g. ułożenie warstwy sportowej:  ułożenie warstwy SBR grubości min 11 mm,  ułożenie warstwy użytkowej typu natrysk grubości 0,5 – 2,0 mm. h. ułożenie obrzeży betonowych, i. osadzenie nowych tulei do słupków do siatkówki, j. wymiana rusztu istniejącego koryta odwadniającego. Uwaga: kolorystyka nawierzchni jak w projekcie. „BO – Wymiana i rozbudowa piłkochwytów przy głównym boisku do piłki ręcznej i zakup dwóch tablic interaktywnych”: 1. Zakres robót objęty opisem technicznym – demontaż piłkochwytów: a. demontaż piłokochwytu znajdującego się na terenie projektowanego boiska A wraz z demontażem fundamentów i demontażem kostki betonowej, b. demontaż piłokochwytu pomiędzy boiskiem A i B wraz z demontażem fundamentów i demontażem kostki betonowej, c. demontaż piłkochwytu pomiędzy boiskiem B i C wraz z wykonaniem nowych fundamentów i demontażem kostki betonowej. 2. Zakres robót objęty opisem technicznym – montaż piłkochwytów: a. montaż piłokochwytu pomiędzy boiskiem A i B wraz z wykonaniem fundamentów i montażem kostki betonowej, b. montaż piłkochwytu pomiędzy boiskiem B i C wraz z wykonaniem nowych fundamentów i montażem kostki betonowej, c. montaż piłkochwytu wzdłuż boiska B od strony południowej wraz z wykonaniem fundamentów. 3. Zakres robót dodatkowych: a. obcięcie gałęzi drzew wzdłuż boiska B od strony południowej. Roboty zostały określone szczegółowo w przedmiarach robót lub opisie technicznym poszczególnych robót. Wymagania ogólne należy rozumieć i stosować w powiązaniu ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, opracowanej przez Biuro Projektów Architektonicznych i Usług Inwestorskich COMTAREX, 40-095 Katowice, ul. Stawowa 3/7, stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp przed upływem terminu do składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Pełnomocnika Zamawiającego: PKO BP nr 82 1020 2313 0000 3602 0515 2410, z podaniem tytułu: „Wadium, znak sprawy ZP/650/2020”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Pełnomocnika Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Potwierdzenie wniesienia wadium. 3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.5. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach