Przetargi.pl
BO – Plac zabaw z nawierzchnią z poliuretanu w ogrodzie Miejskiego Przedszkola nr 23 w Katowicach przy ul. Dębowej 3

Miejskie Przedszkole Nr 23 ogłasza przetarg

  • Adres: 40-102 Katowice, ul. Dębowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 25 45 564 , fax. 32 25 45 564
  • Data zamieszczenia: 2019-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedszkole Nr 23
    ul. Dębowa 3
    40-102 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 25 45 564, fax. 32 25 45 564
    REGON: 27055419500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BO – Plac zabaw z nawierzchnią z poliuretanu w ogrodzie Miejskiego Przedszkola nr 23 w Katowicach przy ul. Dębowej 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznych z poliuretanu i mat przerostowych, dostawa i montaż urządzeń zabawowych i dodatkowych oraz naprawa istniejących, w szczególności: • Roboty demontażowe: o likwidacja starej piaskownicy - 1 szt., o likwidacja drewnianej zjeżdżalni z huśtawką -1 szt., o likwidacja drewnianej lokomotywy z wagonami 1 kpi., o likwidacja klombu – 1 szt., o likwidacja ławek drewnianych. • Wykonanie nawierzchni bezpiecznej: o wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną poliuretanową, o wykonanie podbudowy pod nawierzchnie bezpieczną z mat przerostowych, o montaż betonowych obrzeży, o wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej. o wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych, o obsianie powierzchni trawy. • Wykonanie fundamentów pod urządzenia zabawowe i dodatkowe. • Montaż nowych urządzeń zabawowych: o zestaw zabawowy - OCEAN 4-1 szt., o lokomotywa -1 szt., o wagonik z dachem - 1 szt, o chata małolata -1 szt., o wiata -1 szt., o piaskownica – 1 szt. • Montaż urządzeń dodatkowych: o ławka z oparciem -1 szt, o ławka bez oparcia - lszt, o stolik okrągły -1 szt. o regulamin placu zabaw – zamontowany na słupkach (zakotwionych w podłożu), w widocznym miejscu przy wejściu na plac zabaw (wg. załączonego wzoru). • Przegląd i naprawa urządzeń zabawowych: o Wykonanie przeglądu starych urządzeń zabawowych oraz wykonanie ich niezbędnych napraw celem dalszej bezpiecznej eksploatacji: zjeżdżalnia – 1 szt., bujak - 2 szt. BILANS TERENU: Powierzchnia terenu łącznie około: 1146,75m2, w tym: • powierzchnia placu zabaw z nawierzchnią bezpieczną poliuretanową – 125,50m2, • powierzchnia projektowanej piaskownicy – 2,92m2, • powierzchnia z mat przerostowych – 82,00m2, • powierzchnia trawy do obsiania – 936,34m2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, opracowanej przez Pracownię Projektów Wielobranżowych „DS-PROJEKT”, 40-038 Katowice, ul. Reymonta 40/5, stanowiącą integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp przed upływem terminu do składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Pełnomocnika Zamawiającego: PKO BP nr 82 1020 2313 0000 3602 0515 2410, z podaniem tytułu: „Wadium, znak sprawy ZP/326/2019”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Pełnomocnika Zamawiającego. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. 4. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. 5. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej, opisanej kopercie, w siedzibie Pełnomocnika Zamawiającego, w kancelarii, pokój nr 9, przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia wniesienia wadium, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, była dołączona do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w specyfikacji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Potwierdzenie wniesienia wadium a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium; b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.5. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach