Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich – prace interwencyjne w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Włocławek w latach 2020 - 2021

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich – prace interwencyjne w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Włocławek w latach 2020 - 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa zamówienia: „Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich - prace interwencyjne w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Włocławek w latach 200 - 2021” CPV 90 52 30 00-9 Usługi usuwania odpadów toksycznych, z wyjątkiem odpadów radioaktywnych i zanieczyszczonej gleby CPV 98390000-3 Inne usługi 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres: • dojazd do wskazanej lokalizacji; • usuwanie z jezdni i chodników substancji chemicznych i ropopochodnych powstałych wskutek wypadków, kolizji i innych zdarzeń nagłych przy użyciu środków koniecznych do usunięcia danego zdarzenia (piasek, sorbent, itp.) po zgłoszeniu przez Zamawiającego, • porządkowanie pasa drogowego po wypadkach – prace po wyspecjalizowanych służbach ratowniczych np. straż Pożarna. • usuwanie gałęzi i konarów po wichurach, frezowanie pni stwarzających niebezpieczeństwo, • likwidacja zastoisk wodnych po gwałtownych ulewach – wypompowywanie wody, wykonanie wodościeków na zawyżonych poboczach, • usuwanie z nawierzchni nanosów z ziemi, kruszywa i innych materiałów sypkich, • zabezpieczenie miejsc niebezpiecznych i powypadkowych (uszkodzeń konstrukcji drogi i obiektów inżynierskich) oznakowaniem należącym do Wykonawcy, • remont cząstkowy masą na zimno – doraźny na niewielkich wyznaczonych powierzchniach masą na zimno Wykonawcy, • interwencyjne objazdy dróg celem utrzymania przejezdności dróg po burzach czy wichurach -współuczestnictwo i pomoc w organizowaniu objazdów w sytuacjach kryzysowych (wypadki, powodzie, nawałnice itp.), • zabezpieczenie w przypadku wystąpienia ognisk chorób zakaźnych takich jak wirus grypy ptaków (H5N1) polegające na wykonaniu, utrzymaniu i demontażu mat dezynfekcyjnych w miejscach i czasie wskazanym przez Powiatowego Lekarza Weterynarii. Utrzymanie polegać będzie na kontroli i dbaniu o stan techniczny mat, • prace niezdefiniowane powyżej wchodzące w skład bieżącego utrzymania, które mogą wystąpić w obrębie pasa drogowego, • doraźne porządkowanie oznakowania pionowego i urządzeń brd w miejscach niebezpiecznych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego - zbieranie zerwanych tarcz znaków z nawierzchni, wysepek, poboczy itp., i zabezpieczenie miejsca niebezpiecznego, zwrot uszkodzonego oznakowania do Zamawiającego) • zabezpieczenie miejsc niebezpiecznych (uszkodzeń konstrukcji drogi i obiektów inżynierskich); • prowadzenie ewidencji interwencji i roboczogodzin pracy. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia środki czyszczące (piasek, sorbent, itp.) do usuwania ww. zanieczyszczeń chemicznych (ropopochodnych) oraz komplet oznakowania. 3. Zamówienie realizowane będzie na podstawie telefonicznych zgłoszeń przekazywanych przez uprawnionych pracowników Zamawiającego do uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy w zdeklarowanym przez Wykonawcę czasie przystąpienia do realizacji zgłoszenia. Czas przystąpienia do realizacji zgłoszenia wynosić będzie max….. godzin/y. Po zrealizowaniu zgłoszenia Wykonawca ma obowiązek poinformować telefonicznie uprawnionych pracowników Zamawiającego o zrealizowaniu zgłoszenia. W następnym dniu roboczym po zrealizowaniu zgłoszenia uprawniony przedstawiciel Wykonawcy ma obowiązek przedłożyć do zatwierdzenia do uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, który przekazał telefoniczne zgłoszenie kartę pracy z wyszczególnioną ilością godzin danej jednostki sprzętu wg. pozycji w kosztorysie ofertowym. 4. Zamówienie realizowane będzie na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Włocławek. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii do dróg wojewódzkich i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów. 5. Zamawiający może zlecić Wykonawcy wykonanie innych usług niż wymienione powyżej na podstawie pisemnego zlecenia, w którym zostanie określony termin realizacji i wartość usług na podstawie cen jednostkowych kosztorysu ofertowego. Wykonawca do wykonania usług wykorzysta sprzęt oraz osoby wskazane w pkt. 1.3.1 i 1.3.2.b) SIWZ 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w XXVII SIWZ w zakresie realizacji zamówienia. 7. KWOTA UMOWY RÓWNA BĘDZIE ŚRODKOM, JAKIE ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA, KTÓRE ODCZYTANE ZOSTANĄ PODCZAS OTWARCIA OFERT. 8. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Przy zastosowaniu przez Zamawiającego prawa opcji może zwiększyć maksymalnie o 50% przedmiot zamówienia. 8.1. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z aktualnymi oraz planowanymi zmianami granic administracyjnych Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie - przewiduje się zwiększenie o 50% zamówienia podstawowego. 8.2. Wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. 8.3. Wykonanie zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji będzie w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę (najpóźniej do 31 grudnia 2021 roku). 8.4. O zastosowaniu prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie nie później niż 7 dni kalendarzowych przed realizacją. 8.5. Kwota rzeczywistego wynagrodzenia końcowego wykonawcy uzależniona będzie od realnego zapotrzebowania na usługi objęte przedmiotem niniejszej umowy i realnego zakresu zrealizowanych na rzecz Zamawiającego usług, objętych przedmiotem niniejszej umowy. 8.6. W przypadku uruchomienia Zamawiający deklaruje skorzystanie z prawa opcji w min. 1% dodatkowego założonego zakresu. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90523000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 13.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ 13.2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS wg załącznika nr 2 do SIWZ; 13.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 13.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 13.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (T. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 700), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 13.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 13.7 Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego RODO- zał. 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach