Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg na terenie miasta Zabrze w latach 2020 – 2021 z podziałem na części.

Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-803 Zabrze, Kasprowicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 277 68 00 , fax. 32 277 68 01
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej
    Kasprowicza 8
    41-803 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 32 277 68 00, fax. 32 277 68 01
    REGON: 24278353000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zabrze.magistrat.pl/engine//bip/487/95?o=tp1&e=s|95

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg na terenie miasta Zabrze w latach 2020 – 2021 z podziałem na części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg na terenie miasta Zabrze w latach 2020 – 2021 z podziałem na następujące części: Część 1: Bieżące utrzymanie dróg krajowych, wojewódzkiej i powiatowych na terenie miasta Zabrze - strefa I północna. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na bieżącym utrzymaniu dróg krajowych, wojewódzkiej i powiatowych na terenie miasta Zabrze (tzw. strefa I północna), w szczególności na obszarze objętym mapą (załącznik nr 1.1) Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Inspektora Nadzoru Zamawiającego miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia poza ww. obszarem, jednakże wyłącznie w granicach administracyjnych miasta Zabrze. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonywanie drogowych robót utrzymaniowych, a w szczególności: - roboty ziemne, - podbudowy, - roboty brukarskie, - roboty bitumiczne, - roboty rozbiórkowe, - prace o charakterze konserwacyjno – naprawczym. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również: - opracowywanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym oraz uzyskanie jego zatwierdzenia przez zarządcę drogi; - wykonywanie, utrzymywanie oznakowania zgodnie z ww. projektem; - przywracanie oznakowania do stanu pierwotnego; - podejmowanie działań zgodnie z protokołem zgłoszeniowym i protokołem przekazania terenu budowy; - wykonanie dla celów inwentaryzacji i dowodowych (w szczególności w sprawach odszkodowawczych) dokumentacji powykonawczej w zakresie określonym odrębnymi przepisami i/lub wg zaleceń inspektora nadzoru (w szczególności zdjęcia w formie elektronicznej przed i po wykonaniu robót, oraz szkicu). Wykonawca musi być dyspozycyjny przez całą dobę i realizować polecenia Zamawiającego: a) Zgodnie z protokołem zgłoszeniowym: - zabezpieczenie elementów pasa drogowego, jego utrzymywanie w należytym stanie do czasu podjęcia działań remontowych - podjęcie wykonania remontu cząstkowego - podjęcie działań w przypadkach awaryjnych b) Zgodnie z protokołem przekazania terenu budowy: - rozpoczęcie remontu obiektu - zakończenie remontu obiektu Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, postanowieniami zawartymi w treści wzoru umowy oraz obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania zleceń Zamawiającego w następujących terminach: 1) Termin zabezpieczenia elementów pasa drogowego do 1 godz. od momentu zgłoszenia. 2) Termin podjęcia działań remontowych w przypadkach awaryjnych do 3 godz. od momentu zgłoszenia 3) Termin wykonania remontu cząstkowego – zgodnie z ustaleniami określonymi w specyfikacji technicznej lub przez inspektora nadzoru w protokole zgłoszeniowym 4) Termin rozpoczęcia remontu obiektu przekazanego protokołem przekazania terenu budowy – zgodnie z ustaleniami określonymi przez inspektora nadzoru w protokole przekazania terenu budowy, do 7 dni kalendarzowych od daty przekazania. 5) Termin zakończenia remontu obiektu – określony przez Inspektora Nadzoru na podstawie zakresu i procesów technologicznych, wskazany w protokole przekazania terenu budowy. Część 2: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zabrze - strefa I północna. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na bieżącym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miasta Zabrze (tzw. strefa I północna), w szczególności na obszarze objętym mapą (załącznik nr 1.2). Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Inspektora Nadzoru Zamawiającego miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia poza ww. obszarem, jednakże wyłącznie w granicach administracyjnych miasta Zabrze. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonywanie drogowych robót utrzymaniowych, a w szczególności: - roboty ziemne, - podbudowy, - roboty brukarskie, - roboty bitumiczne, - roboty rozbiórkowe, - prace o charakterze konserwacyjno – naprawczym. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również: - opracowywanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym oraz uzyskanie jego zatwierdzenia przez zarządcę drogi; - wykonywanie, utrzymywanie oznakowania zgodnie z ww. projektem; - przywracanie oznakowania do stanu pierwotnego; - podejmowanie działań zgodnie z protokołem zgłoszeniowym i protokołem przekazania terenu budowy; - wykonanie dla celów inwentaryzacji i dowodowych (w szczególności w sprawach odszkodowawczych) dokumentacji powykonawczej w zakresie określonym odrębnymi przepisami i/lub wg zaleceń inspektora nadzoru (w szczególności zdjęcia w formie elektronicznej przed i po wykonaniu robót, oraz szkicu). Wykonawca musi być dyspozycyjny przez całą dobę i realizować polecenia Zamawiającego: a) Zgodnie z protokołem zgłoszeniowym: - zabezpieczenie elementów pasa drogowego, jego utrzymywanie w należytym stanie do czasu podjęcia działań remontowych - podjęcie wykonania remontu cząstkowego - podjęcie działań w przypadkach awaryjnych b) Zgodnie z protokołem przekazania terenu budowy: - rozpoczęcie remontu obiektu - zakończenie remontu obiektu Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, postanowieniami zawartymi w treści wzoru umowy oraz obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania zleceń Zamawiającego w następujących terminach: 1) Termin zabezpieczenia elementów pasa drogowego do 1 godz. od momentu zgłoszenia. 2) Termin podjęcia działań remontowych w przypadkach awaryjnych do 3 godz. od momentu zgłoszenia 3) Termin wykonania remontu cząstkowego – zgodnie z ustaleniami określonymi w specyfikacji technicznej lub przez inspektora nadzoru w protokole zgłoszeniowym 4) Termin rozpoczęcia remontu obiektu przekazanego protokołem przekazania terenu budowy – zgodnie z ustaleniami określonymi przez inspektora nadzoru w protokole przekazania terenu budowy, do 7 dni kalendarzowych od daty przekazania. 5) Termin zakończenia remontu obiektu – określony przez Inspektora Nadzoru na podstawie zakresu i procesów technologicznych, wskazany w protokole przekazania terenu budowy. Część 3: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zabrze – strefa II północna. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na bieżącym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miasta Zabrze (tzw. strefa II północna), w szczególności na obszarze objętym mapą (załącznik nr 1.3). Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Inspektora Nadzoru Zamawiającego miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia poza ww. obszarem, jednakże wyłącznie w granicach administracyjnych miasta Zabrze. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonywanie drogowych robót utrzymaniowych, a w szczególności: - roboty ziemne, - podbudowy, - roboty brukarskie, - roboty bitumiczne, - roboty rozbiórkowe, - prace o charakterze konserwacyjno – naprawczym. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również: - opracowywanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym oraz uzyskanie jego zatwierdzenia przez zarządcę drogi; - wykonywanie, utrzymywanie oznakowania zgodnie z ww. projektem; - przywracanie oznakowania do stanu pierwotnego; - podejmowanie działań zgodnie z protokołem zgłoszeniowym i protokołem przekazania terenu budowy; - wykonanie dla celów inwentaryzacji i dowodowych (w szczególności w sprawach odszkodowawczych) dokumentacji powykonawczej w zakresie określonym odrębnymi przepisami i/lub wg zaleceń inspektora nadzoru (w szczególności zdjęcia w formie elektronicznej przed i po wykonaniu robót, oraz szkicu). Wykonawca musi być dyspozycyjny przez całą dobę i realizować polecenia Zamawiającego: a) Zgodnie z protokołem zgłoszeniowym: - zabezpieczenie elementów pasa drogowego, jego utrzymywanie w należytym stanie do czasu podjęcia działań remontowych - podjęcie wykonania remontu cząstkowego - podjęcie działań w przypadkach awaryjnych b) Zgodnie z protokołem przekazania terenu budowy: - rozpoczęcie remontu obiektu - zakończenie remontu obiektu Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, postanowieniami zawartymi w treści wzoru umowy oraz obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania zleceń Zamawiającego w następujących terminach: 1) Termin zabezpieczenia elementów pasa drogowego do 1 godz. od momentu zgłoszenia. 2) Termin podjęcia działań remontowych w przypadkach awaryjnych do 3 godz. od momentu zgłoszenia 3) Termin wykonania remontu cząstkowego – zgodnie z ustaleniami określonymi w specyfikacji technicznej lub przez inspektora nadzoru w protokole zgłoszeniowym 4) Termin rozpoczęcia remontu obiektu przekazanego protokołem przekazania terenu budowy – zgodnie z ustaleniami określonymi przez inspektora nadzoru w protokole przekazania terenu budowy, do 7 dni kalendarzowych od daty przekazania. Termin zakończenia remontu obiektu – określony przez Inspektora Nadzoru na podstawie zakresu i procesów technologicznych, wskazany w protokole przekazania terenu budowy. Część 4: Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych na terenie miasta Zabrze – strefa I południowa Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na bieżącym utrzymaniu dróg wojewódzkich i powiatowych na terenie miasta Zabrze (tzw. strefa I południowa), w szczególności na obszarze objętym mapą (załącznik nr 1.4). Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Inspektora Nadzoru Zamawiającego miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia poza ww. obszarem, jednakże wyłącznie w granicach administracyjnych miasta Zabrze. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonywanie drogowych robót utrzymaniowych, a w szczególności: - roboty ziemne, - podbudowy, - roboty brukarskie, - roboty bitumiczne, - roboty rozbiórkowe, - prace o charakterze konserwacyjno – naprawczym. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również: - opracowywanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym oraz uzyskanie jego zatwierdzenia przez zarządcę drogi; - wykonywanie, utrzymywanie oznakowania zgodnie z ww. projektem; - przywracanie oznakowania do stanu pierwotnego; - podejmowanie działań zgodnie z protokołem zgłoszeniowym i protokołem przekazania terenu budowy; - wykonanie dla celów inwentaryzacji i dowodowych (w szczególności w sprawach odszkodowawczych) dokumentacji powykonawczej w zakresie określonym odrębnymi przepisami i/lub wg zaleceń inspektora nadzoru (w szczególności zdjęcia w formie elektronicznej przed i po wykonaniu robót, oraz szkicu). Wykonawca musi być dyspozycyjny przez całą dobę i realizować polecenia Zamawiającego: a) Zgodnie z protokołem zgłoszeniowym: - zabezpieczenie elementów pasa drogowego, jego utrzymywanie w należytym stanie do czasu podjęcia działań remontowych - podjęcie wykonania remontu cząstkowego - podjęcie działań w przypadkach awaryjnych b) Zgodnie z protokołem przekazania terenu budowy: - rozpoczęcie remontu obiektu - zakończenie remontu obiektu Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, postanowieniami zawartymi w treści wzoru umowy oraz obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania zleceń Zamawiającego w następujących terminach: 1) Termin zabezpieczenia elementów pasa drogowego do 1 godz. od momentu zgłoszenia. 2) Termin podjęcia działań remontowych w przypadkach awaryjnych do 3 godz. od momentu zgłoszenia 3) Termin wykonania remontu cząstkowego – zgodnie z ustaleniami określonymi w specyfikacji technicznej lub przez inspektora nadzoru w protokole zgłoszeniowym 4) Termin rozpoczęcia remontu obiektu przekazanego protokołem przekazania terenu budowy – zgodnie z ustaleniami określonymi przez inspektora nadzoru w protokole przekazania terenu budowy, do 7 dni kalendarzowych od daty przekazania. Termin zakończenia remontu obiektu – określony przez Inspektora Nadzoru na podstawie zakresu i procesów technologicznych, wskazany w protokole przekazania terenu budowy. część 5: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zabrze - strefa I południowa. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na bieżącym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miasta Zabrze (tzw. strefa I południowa), w szczególności na obszarze objętym mapą (załącznik nr 1.5). Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Inspektora Nadzoru Zamawiającego miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia poza ww. obszarem, jednakże wyłącznie w granicach administracyjnych miasta Zabrze. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonywanie drogowych robót utrzymaniowych, a w szczególności: - roboty ziemne, - podbudowy, - roboty brukarskie, - roboty bitumiczne, - roboty rozbiórkowe, - prace o charakterze konserwacyjno – naprawczym. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również: - opracowywanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym oraz uzyskanie jego zatwierdzenia przez zarządcę drogi; - wykonywanie, utrzymywanie oznakowania zgodnie z ww. projektem; - przywracanie oznakowania do stanu pierwotnego; - podejmowanie działań zgodnie z protokołem zgłoszeniowym i protokołem przekazania terenu budowy; - wykonanie dla celów inwentaryzacji i dowodowych (w szczególności w sprawach odszkodowawczych) dokumentacji powykonawczej w zakresie określonym odrębnymi przepisami i/lub wg zaleceń inspektora nadzoru (w szczególności zdjęcia w formie elektronicznej przed i po wykonaniu robót, oraz szkicu). Wykonawca musi być dyspozycyjny przez całą dobę i realizować polecenia Zamawiającego: a) Zgodnie z protokołem zgłoszeniowym: - zabezpieczenie elementów pasa drogowego, jego utrzymywanie w należytym stanie do czasu podjęcia działań remontowych - podjęcie wykonania remontu cząstkowego - podjęcie działań w przypadkach awaryjnych b) Zgodnie z protokołem przekazania terenu budowy: - rozpoczęcie remontu obiektu - zakończenie remontu obiektu Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, postanowieniami zawartymi w treści wzoru umowy oraz obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania zleceń Zamawiającego w następujących terminach: 1) Termin zabezpieczenia elementów pasa drogowego do 1 godz. od momentu zgłoszenia. 2) Termin podjęcia działań remontowych w przypadkach awaryjnych do 3 godz. od momentu zgłoszenia 3) Termin wykonania remontu cząstkowego – zgodnie z ustaleniami określonymi w specyfikacji technicznej lub przez inspektora nadzoru w protokole zgłoszeniowym 4) Termin rozpoczęcia remontu obiektu przekazanego protokołem przekazania terenu budowy – zgodnie z ustaleniami określonymi przez inspektora nadzoru w protokole przekazania terenu budowy, do 7 dni kalendarzowych od daty przekazania. Termin zakończenia remontu obiektu – określony przez Inspektora Nadzoru na podstawie zakresu i procesów technologicznych, wskazany w protokole przekazania terenu budowy. Część 6: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zabrze – strefa II południowa. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na bieżącym utrzymaniu dróg gminnych na terenie miasta Zabrze (tzw. strefa II południowa), w szczególności na obszarze objętym mapą (załącznik nr 1.6). Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Inspektora Nadzoru Zamawiającego miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia poza ww. obszarem, jednakże wyłącznie w granicach administracyjnych miasta Zabrze. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonywanie drogowych robót utrzymaniowych, a w szczególności: - roboty ziemne, - podbudowy, - roboty brukarskie, - roboty bitumiczne, - roboty rozbiórkowe, - prace o charakterze konserwacyjno – naprawczym. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również: - opracowywanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym oraz uzyskanie jego zatwierdzenia przez zarządcę drogi; - wykonywanie, utrzymywanie oznakowania zgodnie z ww. projektem; - przywracanie oznakowania do stanu pierwotnego; - podejmowanie działań zgodnie z protokołem zgłoszeniowym i protokołem przekazania terenu budowy; - wykonanie dla celów inwentaryzacji i dowodowych (w szczególności w sprawach odszkodowawczych) dokumentacji powykonawczej w zakresie określonym odrębnymi przepisami i/lub wg zaleceń inspektora nadzoru (w szczególności zdjęcia w formie elektronicznej przed i po wykonaniu robót, oraz szkicu). Wykonawca musi być dyspozycyjny przez całą dobę i realizować polecenia Zamawiającego: a) Zgodnie z protokołem zgłoszeniowym: - zabezpieczenie elementów pasa drogowego, jego utrzymywanie w należytym stanie do czasu podjęcia działań remontowych - podjęcie wykonania remontu cząstkowego - podjęcie działań w przypadkach awaryjnych b) Zgodnie z protokołem przekazania terenu budowy: - rozpoczęcie remontu obiektu - zakończenie remontu obiektu Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, postanowieniami zawartymi w treści wzoru umowy oraz obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania zleceń Zamawiającego w następujących terminach: 1) Termin zabezpieczenia elementów pasa drogowego do 1 godz. od momentu zgłoszenia. 2) Termin podjęcia działań remontowych w przypadkach awaryjnych do 3 godz. od momentu zgłoszenia 3) Termin wykonania remontu cząstkowego – zgodnie z ustaleniami określonymi w specyfikacji technicznej lub przez inspektora nadzoru w protokole zgłoszeniowym 4) Termin rozpoczęcia remontu obiektu przekazanego protokołem przekazania terenu budowy – zgodnie z ustaleniami określonymi przez inspektora nadzoru w protokole przekazania terenu budowy, do 7 dni kalendarzowych od daty przekazania. Termin zakończenia remontu obiektu – określony przez Inspektora Nadzoru na podstawie zakresu i procesów technologicznych, wskazany w protokole przekazania terenu budowy. Uwaga dotycząca każdej części zamówienia: roboty budowlane wchodzące w zakres każdej z ww. części należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, oraz postanowieniami umowy, które to dokumenty stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą, jako zabezpieczenie dotrzymania warunków złożonej oferty: w wysokości: dla części 1: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) dla części 2: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dla części 3: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dla części 4: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) dla części 5: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dla części 6: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Forma wadium 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy: a) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji; wskazanie Zamawiającego czyli beneficjenta gwarancji, wskazanie Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, d) wskazanie sumy gwarancyjnej, e) określenie terminu ważności gwarancji, f) zobowiązanie gwaranta do: „nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia pełnej sumy wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszły okoliczności wskazane w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Pzp”. 3) Postanowienia pkt. 11.2.2) niniejszej IDW stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 11.2.1) e) niniejszej IDW. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego ze wskazaniem części której dotyczy. 2) Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 3) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć przed upływem terminu na składanie ofert w Sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg i Infrastruktury Informatycznej z siedzibą w Zabrzu przy ul. Jana Kasprowicza 8, 41-803 Zabrze – pokój nr 14. Do oferty należy dołączyć kopię odpowiedniego dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: a) wypełniony Formularz Oferty dot. części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW; b) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej IDW; c) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu – na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej IDW; d) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; f) dowód wniesienia wadium; g) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót (CZĘŚĆ III/2 SIWZ) w formie uproszczonej; h) Zbiorcze Zestawienie Cen Jednostkowych sporządzone na podstawie kosztorysu ofertowego; i) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.1 oraz 9.2 IDW, dotyczące tych podmiotów. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.2 IDW, dotyczące podwykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.1 oraz 9.2 IDW składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach