Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Nowa Sól w latach 2019 - 2020 – nawierzchnie bitumiczne, z kostki kamiennej i betonowej.

Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 590 300 , fax. 684 590 358
  • Data zamieszczenia: 2018-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
    ul. M. J. Piłsudskiego 12
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 684 590 300, fax. 684 590 358
    REGON: 97077028000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Nowa Sól w latach 2019 - 2020 – nawierzchnie bitumiczne, z kostki kamiennej i betonowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Nowa Sól w latach 2019 – 2020 w zakresie nawierzchni bitumicznych, nawierzchni z kostki kamiennej i betonowej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) remonty i naprawy cząstkowe chodników o nawierzchni z płyt chodnikowych, betonowej kostki brukowej i kostki kamiennej – szacunkowa łączna powierzchnia ca. 2.890 m2, b) remonty i naprawy cząstkowe nawierzchni z płyt ażurowych – szacunkowa łączna powierzchnia ca. 50 m2, c) remonty i naprawy cząstkowe krawężników w łącznej długości ca. 450 mb i obrzeży o łącznej długości ca. 300 mb, d) remonty nawierzchni bitumicznej obejmujące ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej o gr. 4 cm o powierzchni ca. 200 m2, frezowanie nawierzchni bitumicznej o powierzchni ca. 200 m2, e) remonty i naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-bitumicznymi w ilości ca. 355 t, f) remonty i naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu grysów o powierzchni ca. 600 m2, g) regenerację i powierzchniowe zamknięcie nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i kruszywem łamanym o powierzchni ca. 2000 m2, h) remonty i naprawy cząstkowe nawierzchni betonowych – naprawa pęknięć o łącznej powierzchni ca. 200 m2, wymiana masy w szczelinach wzdłużnych i poprzecznych, i) regulacje studzienek, zaworów wodociągowych, gazowych – ca. 165 szt., j) osadzanie kratek wpustów ulicznych, włazów żeliwnych – ca. 150 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, o których mowa w pkt III.1.3) niniejszego ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, Oświadczenie (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych - pełnomocnictwo należy załączyć w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach