Przetargi.pl
BIEŻĄCA KONSERWACJA NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-066 Bydgoszcz, Konarskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525 835 422 , fax. 525 835 452
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
    Konarskiego 1-3
    85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525 835 422, fax. 525 835 452
    REGON: 09235621900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BIEŻĄCA KONSERWACJA NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Zakres 1. napraw częściowych nawierzchni drogi powiatowej nr 1546C Bydgoszcz - Otorowo na odcinku 0+000 do 3+015 tj. ca 1100 m2 w technologii wskazanej przez Zamawiającego (pozycje 1-5 zakresu robót). Zakres 2. bieżących konserwacji nawierzchni dróg powiatowych powiatu bydgoskiego na terenie gmin: Białe Błota, Dobrcz, Osielsko, Sicienko, Solec Kujawski, Koronowo, Nowa Wieś Wielka przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej (pozycja 6 zakresu robót). Roboty będą wykonywane zgodnie z technologią podaną w SST D-05.03.17 - wyboje o głębokości powyżej 3 cm oraz ubytki krawędziowe nawierzchni (mechaniczne obcięcie krawędzi, oczyszczenie i spryskiwanie emulsją asfaltową dna i krawędzi, wypełnienie ubytku mieszanką min.-asfalt. wraz z wyrównaniem i zagęszczeniem, spoinowanie krawędzi asfaltem, uporządkowanie terenu prowadzonych prac, wywóz pozostałego destruktu) 2) Przedmiot zamówienia określony dla Zakresu 2 realizowany będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w oparciu o pisemne zlecenia przekazywane Wykonawcy za pomocą faxu lub poczty elektronicznej. Zakres robót określony w zleceniu, musi zostać zrealizowany w maksymalnym terminie do 7 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania zgłoszenia lub w terminie określonym w zleceniu, nie dłuższym jednak niż 3 dni robocze, gdy będzie to wynikało z naglących potrzeb (np. zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników drogi) Zamawiającego. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w pełnym lub częściowym zakresie. Warunkiem uruchomienia prawa opcji, będą faktyczne potrzeby Zamawiającego, dysponowanie środkami finansowymi oraz złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji w określonym zakresie. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu, w tym roszczenie o realizację zamówienia opcjonalnego. Uruchomienie prawa opcji może nastąpić najpóźniej do dnia 10 grudnia 2019 roku, poprzez złożenie oświadczenia przez Przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji wielokrotnie, do wyczerpania zakresu robót objętego opcją. a) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w odniesieniu do Zakresu 1 w szacunkowej wielkości robót do 10% każdej pozycji z zakresu robót (pozycje od 1-5) b) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w odniesieniu do Zakresu 2 w szacunkowej wielkości robót do 30 Mg (pozycja 6 w kosztorysie). 4) Zakres robót określony w załączony do SIWZ jest szacunkowy. 5) Wykonawca każdorazowo wraz z fakturą dostarczy obmiar robót z wyszczegól-nieniem gmin i dróg, na których prowadzone były roboty oraz zestawieniem zlikwidowanych wyboi w szczególności powierzchni i głębokości wraz z określeniem technologii wykonania napraw. 6) Zamawiający informuje, że materiał z rozbiórek, nieprzewidziany do ponownego wbudowania, jest własnością Wykonawcy. Zagospodarowanie pozyskanych w trakcie rozbiórek w/w materiałów, musi nastąpić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, uzyskanymi uzgodnieniami gestorów oraz poleceniami Zamawiającego. 7) Wykonawca w ramach wykonania robót (zakres 1 i 2) zobowiązany jest do:  sporządzenia projektów tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem niezbędnych zatwierdzeń;  zabezpieczenia miejsca robót poprzez wprowadzenie oznakowania zgodnego z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym swoje zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Zobowiązanie musi zostać złożone w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach