Przetargi.pl
Badanie emisji zanieczyszczeń – dronem

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Badanie emisji zanieczyszczeń – dronem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach zadania: Pozostałe działania z zakresu ochrony środowiska – Skończmy ze smogiem w Poznaniu – zlecenie badań emisji zanieczyszczeń dronem zewnętrznej firmie. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - analizy spalin z palenisk nieruchomości za pomocą bezzałogowych systemów latających (zwanych dalej BSP) – dronów w trakcie 130 wybranych dni pomiarowych, wykonywanych w jednodniowych sesjach, w okresach: 2021 rok: od dnia podpisania dnia 15 kwietnia 2021 r. oraz od dnia 15 września 2021 r. do 15 grudnia 2021 r. oraz 2022 rok: od 2 stycznia 2022 r. do 15 kwietnia 2022 r. i od 15 września 2022 r. do 10 grudnia 2022 r., - przekazania wyników pomiarów w czasie rzeczywistym, na bieżąco i po zakończeniu każdego dnia pomiarowego oraz w raportach dla każdego dnia pomiarowego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy. Formularz cenowy stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy. 2. Aspekt środowiskowy Wykonawca zobowiązuje się do stosowania i przestrzegania norm prawa powszechnego i prawa miejscowego z zakresu ochrony środowiska. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z Polityką Systemu Zarządzania na stronie internetowej http://bip.poznan.pl/bip/systemzarzadzania.doc.737/ i zobowiązuje się do uwzględnienia treści tych zapisów przy realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający wymaga, by Wykonawca we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego zleconego przez Miasto Poznań, dysponował odpowiednim udziałem pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym w momencie konieczności spełnienia postanowień ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (dot. udziałów pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym w ramach wykonywania zadań publicznych zlecanych przez jednostkę samorządu terytorialnego), o ile wykonanie zadania publicznego wymaga dysponowania pojazdami samochodowymi. W tym celu Wykonawca wypełni oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do umowy. 6. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę następujących czynności zamówienia: - analiza spalin z palenisk nieruchomości za pomocą bezzałogowych systemów latających (zwanych dalej BSP) – dronów w trakcie 130 wybranych dni pomiarowych, wykonywanych w jednodniowych sesjach, w okresie: 2021 rok: od dnia podpisania umowy do dnia 15 kwietnia 2021 r. oraz od dnia 15 września 2021 r. do 15 grudnia 2021 r. oraz 2022 rok: od 2 stycznia 2022 r. do 15 kwietnia 2022 r. i od 15 września 2022 r. do 10 grudnia 2022 r., - w trakcie co najmniej 80 spośród 130 dni pomiarowych wykonanie badania po zmroku obejmujące co najmniej 1 h oblotów, - przekazywanie wyników pomiarów w czasie rzeczywistym, na bieżąco i po zakończeniu każdego dnia pomiarowego oraz sporządzanie raportu po każdym dniu pomiarowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90715000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 7 000,00 zł. Szczegółowe wymagania znajdują się w pkt VIII SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; b) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 2 do umowy; Inne dokumenty składane wraz z ofertą: c) Wypełnione i podpisane Oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ; d) Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 i 5 do SIWZ – jeśli dotyczy; e) Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, wymaga się: e.a w przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej: - złożenia oryginału pełnomocnictwa w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa. lub - notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa udzielonego przez osobę upoważnioną do udzielenia pełnomocnictwa, w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. e.b w przypadku oferty składanej w postaci papierowej: - złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach