Przetargi.pl
Badanie ankietowe PAPI/CAPI pacjentów i lekarzy woj. zachodniopomorskiego pod kątem wpływu e-informacji na zachowania i relacje stron

Uniwersytet Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 70-453 Szczecin, al. Jana Pawła II
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4441151 , fax. 91 4441065
  • Data zamieszczenia: 2019-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Szczeciński
    al. Jana Pawła II 31
    70-453 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4441151, fax. 91 4441065
    REGON: 00120877700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.univ.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Badanie ankietowe PAPI/CAPI pacjentów i lekarzy woj. zachodniopomorskiego pod kątem wpływu e-informacji na zachowania i relacje stron
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Badanie ankietowe PAPI/CAPI lekarzy POZ w 18 powiatach województwa zachodniopomorskiego na próbie minimum 154 osób (dobór grupy badawczej metodą kwotową zgodnie z wybranymi kryteriami społeczno-demograficznymi) Ilość pytań w ankiecie: - 15 pytań ze skalą Likerta (5 stopni) - 2 pytania metryczkowe Ankiety muszą być tak oznaczone, aby można było odtworzyć miejsce przeprowadzenia badania w celu powiązania konkretnego lekarza z jego pacjentami (dane zagnieżdżone). październik-listopad 2019 2. Badanie ankietowe PAPI/CAPI pacjentów będących pod opieką przebadanych drugą ankietą lekarzy POZ w 18 powiatach województwa zachodniopomorskiego na próbie minimum 308 osób (dobór grupy badawczej metodą kwotową zgodnie z wybranymi kryteriami społeczno-demograficznymi) Ilość pytań w ankiecie: - 25 pytań ze skalą Likerta (5 stopni) - 4 pytania metryczkowe Ankiety muszą być tak oznaczone, aby można było odtworzyć miejsce przeprowadzenia badania w celu powiązania konkretnego pacjenta z jego lekarzem (dane zagnieżdżone). październik-listopad 2019
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79311200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. 3. Formularz ofertowy (załącznik nr 1).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach