Przetargi.pl
Administrowanie obiektami sportowymi przy ul. Wyszyńskiego 8 w Zambrowie w okresie 01.02.2021 – 31.01.2023

Burmistrz Miasta Zambrów ogłasza przetarg

  • Adres: 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0862712210 w. 16 , fax. 862 712 117
  • Data zamieszczenia: 2020-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Zambrów
    ul. Fabryczna 3
    18-300 Zambrów, woj. podlaskie
    tel. 0862712210 w. 16, fax. 862 712 117
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie obiektami sportowymi przy ul. Wyszyńskiego 8 w Zambrowie w okresie 01.02.2021 – 31.01.2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: Administrowanie obiektami sportowymi przy ul. Wyszyńskiego 8 w Zambrowie w okresie 01.02.2021 – 31.01.2023 położonymi na działce nr 2823 z wyłączeniem: - części ww. działki położonej od strony południowej poza ogrodzeniem stadionu, na której urządzone zostały tereny zielone, - części ww. działki położonej od strony północnej stanowiącej parking w granicach ogrodzenia parkingu. 2. Załącznik graficzny obiektów sportowych stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Zakres terenu będącego przedmiotem administrowania obejmuje obszar, na którym znajdują się następujące obiekty: - budynek administracyjno-socjalny, - budynek w części podpiwniczony (zawiera między innymi magazyn sprzętu sportowego, dwie szatnie, pomieszczenia do odnowy biologicznej oraz masażu, sanitariaty), - budynek kasowy niepodpiwniczony, - wiata metalowa, - korty tenisowe, - płyta główna stadionu wraz z bieżnią, trybunami i infrastrukturą, - boisko treningowe do gry w piłkę nożną z nawierzchnią ze sztucznej trawy, - boisko wielofunkcyjne z nawierzchnią z poliuretanu. 4. Teren jest ogrodzony i wyposażony w infrastrukturę techniczną. 5. Zamawiający przekaże wykonawcy do używania wyposażenie obiektu służące do jego utrzymania oraz prowadzenia imprez sportowych. Wykaz środków trwałych i wyposażenia podlegających przekazaniu do używania, stanowić będzie załącznik do umowy. 6. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: 1) utrzymanie obiektów w należytym stanie technicznym w gotowości do organizowania imprez sportowych, w tym prowadzenie dokumentacji technicznej i budowlanej; 2) promocja obiektów sportowych; 3) eksploatacja obiektów, w tym ponoszenie wszelkich kosztów i opłat publiczno - prawnych związanych z utrzymaniem obiektu, a w szczególności: - opłat za wodę, ścieki, energię elektryczną, cieplną, opłat telefonicznych, - wywóz nieczystości i opłat za dzierżawę pojemników, - podatków i ubezpieczeń związanych z obiektem; 4) zapewnienie czystości i bezpieczeństwa na obiekcie, w tym: - systematyczne koszenie i pielęgnacja płyty głównej boiska, stosowanie właściwego nawożenia podsiewów, oprysków, a w miarę potrzeby podlewania, - utrzymanie czystości wokół boiska wielofunkcyjnego oraz boiska treningowego, - właściwej pielęgnacji kortów tenisowych, - utrzymanie w należytym stanie budynku administracyjno-socjalnego i pozostałych budynków; - bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym boiska wielofunkcyjnego oraz boiska treningowego, - bieżące utrzymanie ciągu pieszo-jezdnego; 5) udostępnianie boiska wielofunkcyjnego na potrzeby treningowe zawodów oraz rozgrywek wszystkich grup wiekowych Stowarzyszenia Sportowego Rekord Zambrów. Zasady korzystania przez Stowarzyszenie z boiska wielofunkcyjnego określa odrębna umowa zawarta pomiędzy gminą Miasto Zambrów a Stowarzyszeniem; 6) Udostępnianie obiektów sportowych obejmujących: - boisko do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z trybuną, - boisko do piłki nożnej o nawierzchni z trawy naturalnej wraz z bieżnią i trybunami na potrzeby treningowe oraz rozgrywek: ligowych, pucharowych i innych wszystkich grup wiekowych Zambrowskiego Klubu Sportowego „OLIMPIA”. Zasady odpłatnego korzystania przez ZKS „OLIMPIA” z obiektów sportowych przy ul. Wyszyńskiego w Zambrowie określa odrębna umowa zawarta pomiędzy gminą Miasto Zambrów a ZKS „OLIMPIA”. 7) dokonywanie w imieniu gminy Miasto Zambrów sprzedaży opodatkowanej związanej z udostępnianiem do korzystania obiektów i urządzeń sportowych innym niż określone w pkt 5 i 6 podmiotom; wysokość cen i opłat za korzystanie z obiektów i urządzeń sportowych określa Burmistrz Miasta Zambrów; Zamawiający upoważni Wykonawcę do wystawiania w imieniu gminy Miasto Zambrów faktur VAT, które będą wskazywać konto Urzędu Miasta jako konto na które należy dokonać zapłaty; sprzedaż niefakturowana prowadzona będzie przez wykonawcę poprzez kasę fiskalną; 8) pobieranie w imieniu gminy Miasto Zambrów opłat za bilety wstępu na zawody i imprezy sportowe w wysokość określonej przez Miasto Zambrów; sprzedaż biletów odbywać się będzie poprzez kasę fiskalną; 9) dokonywanie w imieniu gminy Miasto Zambrów sprzedaży opodatkowanej związanej z umieszczeniem na terenie obiektu reklam i materiałów promocyjnych; Zamawiający upoważni Wykonawcę do wystawiania w imieniu gminy Miasto Zambrów faktur VAT, które będą wskazywać konto Urzędu Miasta Zambrów jako konto na które należy dokonywać zapłaty; 10) wykonywanie na własny koszt konserwacji i bieżących remontów, których wartość w każdym roku nie może być mniejsza niż 5 % wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy w danym roku; 11) uzgadnianie z zamawiającym planu konserwacji i bieżących remontów na każdy rok realizacji zamówienia (plan konserwacji i bieżących remontów na rok 2021 wykonawca przedstawia w ofercie); 12) uzgadnianie z zamawiającym harmonogramu masowych imprez sportowych na następny rok realizacji zamówienia (harmonogram masowych imprez sportowych na rok 2021 wykonawca przedstawia w ofercie); 13) przedkładanie zamawiającemu sprawozdań z wykonania konserwacji i bieżących remontów oraz z przeprowadzonych masowych imprez sportowych do 30 stycznia następnego roku lub w ciągu 30 dni od rozwiązania lub wygaśnięcia umowy; 14) prowadzenie obsługi finansowo-księgowej, sprawozdawczości i dokumentacji przy zarządzaniu obiektami sportowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70332000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów – załącznik nr 6 do SIWZ. 5) Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach