Przetargi.pl
Adaptacja segmentu D budynku szkoły przy ul. Janasa 11 w Tarnowskich Górach na cele Centrum Aktywności Seniorów

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-612 Tarnowskie Góry, Janasa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 476 85 00, , fax. 322 854 244
  • Data zamieszczenia: 2019-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    Janasa 9
    42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32 476 85 00, , fax. 322 854 244
    REGON: 34539720000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopstg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja segmentu D budynku szkoły przy ul. Janasa 11 w Tarnowskich Górach na cele Centrum Aktywności Seniorów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa segmentu D szkoły przy ul. Janasa 11 w Tarnowskich Górach, dz. nr 3421/43, w celu dostosowania pomieszczeń dla potrzeb osób starszych i niepełnosprawnych w ramach Centrum Aktywności Seniorów. Zakres robót budowlanych i instalacyjnych dotyczący przebudowy pomieszczeń: a) Roboty wyburzeniowe i demontażowe: • Wyburzenie części ścian zewnętrznych oraz wewnętrznych, • Rozbiórka fragmentu stropu i stropodachu (pod szyb dźwigu platformowego oraz klapę oddymiającą), • Rozbiórka ścianek działowych murowanych i okładzin z płyt gips.- karton., • Wykucie otworów drzwiowych oraz okiennych w istniejących ścianach, • Zerwanie istniejących posadzek w pom. objętych zakresem z wykładziny PCV, • Skucie posadzek pod wykonanie nowej posadzki, • Skucie ścian, posadzek w pom. WC i łazienek oraz demontaż wyposażenia, • Demontaż instalacji wod.-kan. oraz c.o., • Demontaż instalacji elektrycznej, • Przebicia przez stropy i ściany pod przewody wentylacyjne, • Zbicie tynków, • Demontaż drzwi zewnętrznych i drzwi wewnętrznych oraz wskazanych okien. b) Roboty związane z dostosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych: • Budowa dwóch pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz z balustradami oraz schodów zewnętrznych oraz tarasów wraz z montażem balustrad dostosowanych dla osób niepełnosprawnych, • Budowa szybu murowanego wraz z montażem dźwigu platformowego z kabiną dostosowaną dla osób niepełnosprawnych, • Montaż obudów grzejników i maskownic, • Montaż wyposażenia sanitariatów dla osób niepełnosprawnych, • Montaż pochwytów wzdłuż ścian z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych. c) Roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe: • Murowanie ścianek działowych, • Zamurowanie istniejących otworów, • Montaż ścianek z płyt gips.-karton. (w pom. mokrych z płyt wodoodpornych), • Montaż nowych drzwi wewnętrznych (w tym okna ognioodporne) i zewnętrznych oraz okien i naświetli wraz z parapetami, • Montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych (przy projektowanych oknach), • Wykonanie nowych posadzek wraz z warstwami wyrównującymi (posadzki z płytek gres lub ceramicznych lub z wykładziny PCV trudno zapalnej), • Montaż wentylacji grawitacyjnej, mechanicznej oraz klimatyzacji, • Montaż klapy oddymiającej w stropodachu klatki schodowej wraz z obudową, • Montaż nowego wyłazu dachowego, • Obłożenie ścian płytkami w pom. mokrych (w tym wykonanie izolacji przeciwwilgociowej) do wysokości sufitu podwieszonego, • Montaż wycieraczek stalowych na podestach zewnętrznych przed drzwiami wejściowymi oraz od strony tarasu, • Montaż dwóch daszków nad wejściem do budynku od strony tarasu i wejścia głównego, • Wykonanie sufitów podwieszonych z płyt gips.-karton. systemowych na ruszcie metalowym, • Wykonanie tynków gipsowych zatartych na gładko, • Montaż balustrad i pochwytów, • Malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi, • Roboty związane z montażem wyposażenia pom. WC i łazienek. d) Wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych: • Instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji ciepłej wody użytkowej, • Instalacji kanalizacji sanitarnej, • Instalacji p.poż (przebudowa instalacji hydrantowej wewnętrznej wodnej), • Instalacji centralnego ogrzewania, • Instalacji wentylacji, • Instalacji klimatyzacji. e) Wykonanie instalacji elektrycznej: • Zasilanie w energię elektryczną, • Główna linia zasilająca, • Rozdzielnica główna nN, • Wewnętrzne linie zasilające, • Rozdzielnice elektryczne, obwodowe, • Instalacja oświetlenia podstawowego wewnętrznego i zewnętrznego, • Instalacja oświetlenia awaryjnego, • Instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia, • Instalacja gniazd komputerowych, • Instalacja zasilania urządzeń elektrycznych, • Instalacja zasilania urządzeń technologii wentylacji, • Instalacja zasilania urządzeń technologii klimatyzacji, • Rozdział instalacji elektrycznej, • Instalacja odgromowa, • Instalacja uziemienia i połączeń wyrównawczych, • Ochrona przeciwprzepięciowa, • Ochrona przeciwporażeniowa, • Instalacje sieci komputerowej i telefonicznej, • Instalacja monitoringu wizyjnego, • System sterowania oddymianiem. ---- Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia z Zamawiającym kolorystyki ścian, balustrad, pochwytów, posadzek i listew. Zamawiający zastrzega, iż ze względu na bezpośrednie sąsiedztwo budynku objętego niniejszym zamówieniem z budynkami szkoły podstawowej, wszelki transport ciężki (m.in. transport dużej partii materiałów, wywóz gruzu) nie może odbywać się w godz. 7:00-15:00 (nie dotyczy okresu wakacji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentach: Przedmiary robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), Dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 25.04.2019 r. do godz. 11:00 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • w pieniądzu, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz.275 z późn.zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski o/Tarnowskie Góry 41 1050 1230 1000 0090 3047 2659 z dopiskiem „Wadium dla zamówienia MOPS/ZP/341/3/2019”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gmina Tarnowskie Góry, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na pierwsze żądanie. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 9. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. lit. a). 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Dokumenty innych podmiotów dotyczących oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Dowód wniesienia wadium: • w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, można je złożyć łącznie z ofertą (ale by nie było na stałe związane/połączone z ofertą) lub złożyć w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego ul. Janasa 9 (sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30). Kserokopię można dołączyć do oferty; • w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu; • w przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego, (np. materiałów reklamowych czy informacyjnych itp.) pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Materiały takie nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. 5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 6. Kosztorys ofertowy sporządzony w formie kosztorysu uproszczonego z podaniem cen jednostkowych oraz składników cenotwórczych tj. ceny roboczogodziny, narzutów oraz podatku Vat. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę braku możliwości skatalogowania danej pozycji kosztorysu, Wykonawca winien dokonać wyceny danego elementu przedmiaru robót w kosztorysie ofertowym na podstawie kalkulacji własnej (indywidualnej), którą winien załączyć do kosztorysu ofertowego jako jego integralną część. Kosztorys ofertowy winien zostać podpisany przez Wykonawcę i winien zostać załączony do formularza oferty w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą, jeden egzemplarz zostanie wykorzystany na potrzeby realizacji przyszłej umowy – egzemplarza tego nie należy trwale łączyć z pozostałymi dokumentami oferty). --------------------------------------- Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. III 4): 1) pkt 1. - Składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp; 2) pkt 2. - Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1. pkt 1) i pkt 2) powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego, lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę, lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2. stosuje się. 4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. III 4) pkt 1. niniejszego ogłoszenia składa dokument, o którym mowa w ust. 1. pkt 1) powyżej, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2. stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach