Przetargi.pl
Adaptacja/remont sal na potrzeby pracowni zawodowych w szkołach kształcenia zawodowego Powiatu Wołowskiego - cz. 1 – POWTÓRKA w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 2” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

Powiat Wołowski ogłasza przetarg

  • Adres: 56-100 Wołów, pl. Piastowski
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 805 901, , fax. 713 805 900
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wołowski
    pl. Piastowski 2
    56-100 Wołów, woj. dolnośląskie
    tel. 713 805 901, , fax. 713 805 900
    REGON: 93193480000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja/remont sal na potrzeby pracowni zawodowych w szkołach kształcenia zawodowego Powiatu Wołowskiego - cz. 1 – POWTÓRKA w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 2” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania: Adaptacja/remont sal na potrzeby pracowni zawodowych w szkołach kształcenia zawodowego Powiatu Wołowskiego - cz. 1 – POWTÓRKA w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim – edycja 2” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu za-mówienia oraz wymaganiami Zamawiającego. 1) Adaptacja/remont trzech (3) sal na potrzeby pracowni zawodowych w ZSZ w Wołowie 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: 1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamó-wienia, 2) przedmiar robót (pomocniczo) – załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamó-wienia, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 10 do Specyfikacji Istot-nych Warunków Zamówienia, 4. Miejsce wykonania robót: Zespół Szkół Zawodowych w Wołowie ul. Spacerowa 1, 56-100 Wołów Zakres robót budowlanych dla Pracowni nr 2, 5, 11 w ZSZ w Wołowie: Roboty budowlane - Pracownia nr 2 1. Demontaż i montaż z demontażu grzejników. 2. Przygotowanie sufitów i ścian powyżej lamperii - usunięcie luźnych warstw uzupełnienie ubytków . 3. Usunięcie lamperii . 4. Skucie okładzin podłogi. 5. Wyrównanie posadzki - wylewka samopoziomująca . 6. Okładziny z płytek ceramicznych – podłoga( 60 x 60). 7. Odgrzybianie dolnych partii 1 ściany - dwukrotnie. 8. Okładziny z płytek ceramicznych – ściany na wysokości lamperii (30x60) 9. Wymiana parapetów . 10. Wykonanie robót wykończeniowych, malarskich ścian i sufitu powyżej okładzin . 11. Montaż nowych kratek wentylacyjnych. Roboty budowlane - Pracownia nr 5. 1. Wykucie wnęk o głębokości do 13 cm w ścianach pod oknami dmontaż i montaż grzejników 2. Odgrzybianie ściany pod oknami metodą natrysku. 3. Tynki wewnętrzne zwykłe kat. III wykonywane ręcznie. 4. Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianie pod oknami. 5. Montaż przewodów i napędów zasilających rolety 6. Okładziny z płyt gipsowo-kartonowych pojedyncze na ścianie dzielącej salę (wzmocnienie). 7. Montaż na ściance działowej wraz z wykończeniem otworów wentylacyjnych. 8. Wymiana parapetów 9. Okładziny ścienne z płytek z kamieni sztucznych, płytki o wymiarach 45x45 cm. na ścianch 10. Okładziny ścienne z płytek z kamieni sztucznych, płytki o wymiarach 45x45 cm. na podłodze 11. Montaż nowych gniazd i włączników Roboty budowlane i elektryczne – Pracownia nr 11. 1. Przygotowanie sufitów i ścian powyżej lamperii - usunięcie lużnych warstw i przeszpachlowanie 2. Usunięcie tynku mozaikowego 3. Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych. 4. Okładziny z płytek ceramicznych GRES o wymiarach 60 x 60 - podłoga 5. Okładziny z płytek ceramicznych GRES o wymiarach 60 x 60 - ściany 6. Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej. 7. Wymiana parapetów. 8. Malowanie ścian powyżej okładzin oraz sufitów. 9. Wykonanie robót wykończeniowych. 10. Montaż nowych gniazd i właczników. Podstawą do sporządzenia oferty cenowej jest w/w zakres prac oraz przedmiar.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 2) ustawy Pzp, należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: 1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość złożonej oferty. Inne dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą: 1) Pełnomocnictwo (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa); 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach