Przetargi.pl
„Adaptacja pomieszczeń Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego, na potrzeby Dziennego Domu Opieki Medycznej”

Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 41 30 111 , fax. 32 41 30 112
  • Data zamieszczenia: 2019-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
    ul. Szpitalna 1
    41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 41 30 111, fax. 32 41 30 112
    REGON: 24083705400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: art.3 ust. 1 pkt. 3 sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Adaptacja pomieszczeń Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego, na potrzeby Dziennego Domu Opieki Medycznej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane pn.: „Adaptacja pomieszczeń Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego, na potrzeby Dziennego Domu Opieki Medycznej” polegającego na wykonaniu robót budowlanych - remontu pomieszczeń parteru w obiekcie Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego Sp. z o.o. zlokalizowanego przy ul. Szpitalna 1 w Sosnowcu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje min.: - roboty murarskie i murowe, - roboty malarskie - instalowanie sufitów - tynkowanie - roboty w zakresie stolarki budowlanej, - prace wykończeniowe, - prace w zakresie instalowania urządzeń grzewczych, wentylacyjnych, - prace w zakresie instalacji wodno – kanalizacyjnych, - prace w zakresie instalacji elektrycznych. 3. Przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawarte są w załączniku do SIWZ. 4. Jeżeli dokumenty określone w pkt. 3 i przedmiary robót wskazują (lub mogące wskazywać) w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wykazu urządzeń lub na wezwanie Zamawiającego w trakcie procedury przetargowej, stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Dokumenty te będą stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 5. Zamawiający na wniosek Wykonawców ustali termin zebrania Wykonawców celem przeprowadzenia wizji lokalnej (nie później niż na 7 dni przed datą składania/otwarcia ofert). Termin wizji zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego w informacjach dotyczących przedmiotowego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Wszystkie w/w dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby(ę) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy i opatrzone pieczęcią imienną. 5. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, może polegać na zasobach innych podmiotów (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 6. Wykonawca w sytuacji określonej w pkt 5 zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia, o którym mowa w Rozdz. V pkt. 1 SIWZ. 6.1 W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 7. W zakresie warunków, dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (Rozdz. IV pkt. 2 SIWZ), Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane – występują jako podwykonawcy. 8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 7, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 8.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 8.2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe. 9. Dla Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.1 Dokumenty związane z brakiem podstaw do wykluczenia z przetargu wspólnicy spółki cywilnej i konsorcjanci, muszą złożyć oddzielnie, tj. każdy ze wspólników/konsorcjantów musi przedłożyć oddzielne oświadczenie, dotyczące wyłącznie jego osoby. 9.2 Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularz asortymentowo-cenowy, itp. składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, 9.3 Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. Spółka cywilna ubiegająca się o zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej reprezentowania. 10. Pełnomocnictwo – jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 11. Wypełnione czytelnie, podpisane i opieczętowane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy: 1. formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2, 2.1, 2.1a, 2.2 do SIWZ. 3. formularz – wykaz wykonanych robót wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4. formularz – wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 5. kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową. Zamawiający wymaga, aby dokumenty określone w pkt. 11 pkt a, b, c, d sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. 12. Zgodnie z art. 26 ust. 2 Pzp zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów określonych w pkt. 3.2, 3.3 i 3.4 potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach