Przetargi.pl
Adaptacja części istniejącego budynku użyteczności publicznej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na „Klub Senior+"

Gmina Fajsławice ogłasza przetarg

  • Adres: 21-060 Fajsławice, Fajsławice
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 853 002 , fax. 815 853 002
  • Data zamieszczenia: 2019-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Fajsławice
    Fajsławice 107
    21-060 Fajsławice, woj. lubelskie
    tel. 815 853 002, fax. 815 853 002
    REGON: 53242900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugfajslawice.bip.e-zeto.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja części istniejącego budynku użyteczności publicznej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na „Klub Senior+"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz ekspertyzą techniczną z zakresu ochrony przeciwpożarowej, decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji z dnia 8 sierpnia 2019 r., wydaną przez Starostę Krasnostawskiego, postanowieniem Lubelskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej z dnia 2 sierpnia 2019r. , przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej inwestycji pn.” Adaptacja części istniejącego budynku użyteczności publicznej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na „Klub Senior +”. Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i ekspertyza techniczna z zakresu ochrony przeciwpożarowej, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ 2. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 3 lata licząc od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i ekspertyza ochrony przeciwpożarowej. 3. Przedstawiony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiar robót jest tylko materiałem informacyjnym i nie stanowi zestawienia planowanych prac i przewidywanych wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w projekcie budowlanym i ekspertyzie z zakresu ochrony przeciwpożarowej lub z nich wynikające nie są robotami dodatkowymi. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót oraz projektem budowlanym i ekspertyzą techniczną z zakresu ochrony przeciwpożarowej decydujący dla ustalenia zakresu robót jest projekt budowlano i ekspertyza techniczna z zakresu ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca nie może żądać zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli na etapie realizacji inwestycji okaże się, iż nie uwzględnił on elementów opisanych w projekcie budowlanym i ekspertyzie technicznej z zakresu ochrony przeciwpożarowej. 4. Hierarchia ważności elementów dokumentacji projektowej jest następująca: 1) Ekspertyza techniczna z zakresu ochrony przeciwpożarowej 2) Projekt Budowlany 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 4) Przedmiar robót. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: bezpośrednie wykonywanie robót budowanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej (wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty na budowie, za wyjątkiem kierownika budowy i kierowników robót). Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących czynności wymienione w pkt 10 będzie polegało na: 1) na etapie składania ofert – wykonawca składa oświadczenie, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 2) po zawarciu umowy, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia – wykonawca, w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy, będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie tych osób, w postaci ich oświadczeń, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 3) na etapie realizacji umowy – wykonawca, na każde pisemne wezwanie zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych będzie składał zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 10 oraz dołączy do niego oświadczenia tych pracowników, potwierdzające ich zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji i dokumentów, o których mowa w pkt 11 SIWZ, wykonawca zapłaci zamawiającemu każdorazowo karę w wysokości 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w pkt 10, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w kwocie 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) za każdą osobę zatrudnioną na podstawie innego stosunku prawnego niż umowa o pracę. Niewypełnienie zobowiązań dotyczących formy zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 10 może stanowić podstawę do wypowiedzenia przez zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Krasnymstawie Oddział w Fajsławicach nr 52 8200 1034 2004 3400 0299 0014, z dopiskiem na przelewie „Adaptacja części istniejącego budynku użyteczności publicznej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na „Klub Senior+.”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa specjalnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oświadczenie stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach