Przetargi.pl
Adaptacja budynku w centrum Wisznic na cele socjalne oraz komercyjne wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu

Gmina Wisznice ogłasza przetarg

  • Adres: 21-580 Wisznice, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 782 102 , fax. 833 782 039
  • Data zamieszczenia: 2020-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznice
    ul. Rynek 35
    21-580 Wisznice, woj. lubelskie
    tel. 833 782 102, fax. 833 782 039
    REGON: 30237753000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisznice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku w centrum Wisznic na cele socjalne oraz komercyjne wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku w centrum miejscowości Wisznice na cele socjalne oraz komercyjne wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu” 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: 45510000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45260000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 32323500-8 Urządzenia do nadzoru wideo 3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) całkowitą przebudowę budynku w centrum miejscowości Wisznice wraz z adaptacją na cele socjalne (mieszkania treningowe, gabinety rehabilitacyjne) oraz komercyjne (sala kinowa), 2) zagospodarowanie przyległego terenu – przebudową drogi wewnętrznej (w zakresie zgodnym z przedmiarem), wykonanie chodników i utwardzeń, ustawienie wiaty przystankowej, montaż placu zabaw dla dzieci oraz wykonanie instalacji monitoringu. 3.2. Przedmiotowy budynek to obiekt wykonany w technologii tradycyjnej murowej, niepodpiwniczony, dwukondygnacyjny (parter i piętro) z poddaszem nieużytkowym, dach wielospadowy o konstrukcji drewnianej kryty blachą. Projektowana budynek od strony północno- zachodniej ze względu na lokalizację po granicy działki i południowo-wschodniej ze względu na odległość do budynku drewnianego posiada ścianę oddzielenia pożarowego ocieploną wełną. Na parterze budynku przewidziano kino oraz mieszkania treningowe dla czterech osób, na piętrze sale do rehabilitacji oraz gabinety zabiegowe. Zaopatrzenie budynku w energię elektryczną, wodę z sieci zbiorczych, odprowadzenie nieczystości ciekłych do sieci kanalizacyjnej. Zaopatrzenie budynku w ciepło poprzez pompę ciepła z pionowymi wymiennikami o głębokości poniżej 100 m. Do budynku zostanie zakupione kpl. wyposażenie (meble, przybory kuchenne, sprzęt rtv, agd, medyczne). 3.3. Charakterystyka obiektu: Powierzchnia terenu - 435,00 m2 Powierzchnia zabudowy - 260,38 m2 Powierzchnia utwardzeń, schodów - 124,21 m2 Powierzchnia biologicznie czynna - 50,41 m2 Powierzchnia użytkowa - 410,53 m2 4. W ramach przedmiotu zamówienia zrealizowane zostaną ponadto następujące zadania: 1) Zostanie przebudowana droga wewnętrzna szerokości 6,0 m na długości 195 m. Prace obejmują rozebranie istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy pomocniczej z betonu i zasadniczej z kruszywa. Na podbudowie zostaną ułożone dwie warstwy betonu asfaltowego – wiążąca i ścieralna. Ponadto wzdłuż drogi zostaną wykonane chodniki z kostki granitowej o powierzchni 450 m2. Chodniki zostaną ułożone na podbudowie cementowo-piaskowej. Od strony jezdni zostaną obramowane krawężnikiem granitowym. 2) Centrum Wisznic zostanie objęte monitoringiem. Zostanie zamontowanych 12 kamer zewnętrznych i 2 wewnętrzne, 7 na budynkach należących do Gminy Wisznice, 3 w parku na istniejących słupach, dwie (na siłowni zewnętrznej) na masztach z zasilaniem fotowoltaicznym. Ponadto dwie kamery wewnętrzne będą monitorowały wejścia do budynku Urzędu Gminy. 3) W parku zostaną zamontowane trzy urządzenia do zabawy dla dzieci – plac zabaw. 4) Na utwardzonym terenie zostanie zamontowana prefabrykowana wiata przystankowa długości około 5,0 m. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót), przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, standardami dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami oraz warunkami określonymi w projekcie umowy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: a) europejskie aprobaty techniczne; b) wspólne specyfikacje techniczne; c) normy międzynarodowe; d) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz w/w aprobat, specyfikacji, norm i systemów, uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne. 6. Roboty muszą być wykonane z materiałów posiadających certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub aprobatami technicznymi, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 7. Jeśli w SIWZ lub załącznikach wskazany jest znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się rozwiązania i wyroby równoważne zgodne ze standardami jakościowymi, danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Za rozwiązanie równoważne tj. zgodne z w/w standardami jakościowymi, danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji rozumie się rozwiązanie takie same lub wyższe niż opisane w w/w dokumentacji. 8. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2, ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem dostosowania do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentacji technicznej (projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót), przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, standardami dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami oraz warunkami określonymi w projekcie umowy. 9. Okres gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy. 10. Okres rękojmi za wady na wykonany cały przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 60 miesięcy. 11. Wymagania dotyczące umów z podwykonawcami, których przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu oraz informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu, zawarte są we wzorze umowy. 12. Szczegółowe zasady i zakres świadczonych usług, robót budowlanych i dostaw objętych przedmiotem zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik 6 do SIWZ, który jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 13. Zamawiający informuje, że posiada decyzje o pozwoleniu na budowę nr BP/48/18 i nr 490/10 do projektów budowlanych. 14. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków UE, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 oraz budżetu państwa. 15. Zamawiający przewiduje unieważnienie przedmiotowego postępowania w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych. 16. Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji ze strony Zamawiającego jest Pan/Pani Tomasz Gębka
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy: a. w pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2016, poz. 359, z późn. zm.). 3 Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 20 8055 0006 0000 1355 2000 0012, (Bank Spółdzielczy w Wisznicach) z dopiskiem „Wadium – Znak sprawy: IBMG-IV.271.4.2020”. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4 Dowód wniesienia wadium – w formie innej niż pieniężna, powinien być dołączony do oferty (w formie oryginału). Z treści dokumentu (gwarancji/poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: 1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwota gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, 5) bezwarunkowe, nieodwołalne oraz płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w terminie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp ). 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tzn. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawcy składają w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach