Przetargi.pl
Rozbudowa Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej nr 2 w Słupsku – Etap 2.

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Młyńska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 424 001 , fax. 598 426 092
  • Data zamieszczenia: 2019-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Młyńska 2
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 424 001, fax. 598 426 092
    REGON: 77098318200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.slupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej nr 2 w Słupsku – Etap 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i rozbudowie jednostki ratowniczo – gaśniczej nr 2 w Słupsku, przy ulicy Towarowej 9C, działka nr 477/2, obręb 0009, gmina Słupsk. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej (JRG) nr 2 w Słupsku. Zamówienie będzie polegało na rozbudowie istniejącego budynku JRG o dwukondygnacyjny budynek garażowo – biurowo - socjalny oraz na przebudowie istniejącej klatki schodowej, tarasu oraz dachu. Projektowana część garażowo – biurowo - socjalna zostanie połączona funkcjonalnie z istniejącą częścią dwukondygnacyjnym łącznikiem, w którym w poziomie przyziemia zaprojektowano wiatrołap, dyżurkę i korytarz. Na I piętrze zaprojektowano pomieszczenia higieniczno – sanitarne, pomieszczenie gospodarcze oraz komunikację. Przedmiot zamówienia obejmuje również likwidację wewnętrznej klatki schodowej, przebudowę kuchni i WC na pomieszczenie pralni z suszarnią, wykonanie w miejscu klatki schodowej pomieszczenia WC oraz schodów umożliwiających komunikację z istniejącą i projektowaną częścią. Ogólny zakres prac: • Likwidacja wewnętrznej klatki schodowej, • Demontaż części posadzek i stropów nad piwnicą (obniżenie poziomu posadzek w części istniejącej od strony południowej), • Likwidacja trzech pomieszczeń piwnicznych – zasypanie pomieszczeń gruzem z rozbiórki a następnie piaskiem zagęszczonym do IS=0,97, wykonanie posadzek na gruncie z uwzględnieniem projektowanych rzędnych, • Wykonanie nowej wewnętrznej klatki schodowej (komunikacja pomiędzy istniejącym garażem a projektowaną częścią, • Zamurowanie otworu okiennego elewacji zachodniej w poziomie przyziemia, • Przebudowa istniejących pomieszczeń w południowej części budynku (wejście do budynku, taras, stróżówka), • Wykonanie stropów nad przyziemiem w pomieszczeniu po zlikwidowanej klatce schodowej, • Demontaż tarasu i części ścian parterowej dobudówki od strony elewacji południowej, • Demontaż części zadaszenia nad parterową przybudówką od strony elewacji wschodniej, • Przebudowa części dachu istniejących budynków, • Zamurowanie części otworów drzwiowych, • Poszerzenie otworów drzwiowych I piętra, • Wykonanie dodatkowych otworów drzwiowych, • Rozbudowa budynku o dwukondygnacyjną część garażowo – biurową. W przedstawionym powyżej zakresie robót wymieniono tylko roboty podstawowe, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zadania zawiera projekt budowlany wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo przedmiar robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ o numerach 8,9,10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja budowlana) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Za materiały równoważne rozumie się materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych niż podane w projektach budowlanych, STWiORB lub przedmiarach robot. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:ogólnobudowlane roboty remontowe w tym: roboty rozbiórkowe, ogólnobudowlane, murarskie, dekarskie, elektryczne, sanitarne, instalacyjne, wykończeniowe o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 11.500,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy pięćset złotych i 00/100), Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank MBank 11 1140 2118 0000 2179 9000 1005 z adnotacją „Wadium – przetarg nieograniczony: Rozbudowa Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej nr 2 w Słupsku – Etap 2 ”. Do oferty zaleca się dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą w osobnej kopercie. Polisa, poręczenie lub gwarancja stanowiąca formę wadium winna zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: - Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; - oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; - oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; - w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; - zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy; - dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach