Miasto Białystok ogłasza przetarg
- Adres: 15-950 Białystok, Słonimska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
- Data zamieszczenia: 2019-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
Słonimska 1
15-950 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
REGON: 05065864000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przyjmowanie wpłat gotówkowych i przekazywanie ich na rachunki bankowe Urzędu Miejskiego w Białymstoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu podatku od nieruchomości, podatku od środków transportu, podatku rolnego, podatku leśnego, łącznego zobowiązania pieniężnego, opłat komunikacyjnych oraz opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz przekazywanie ich na rachunki bankowe Urzędu Miejskiego w Białymstoku. 2.Opis przedmiotu zamówienia: 1)Wykonawca zapewni możliwość dokonywania ww. wpłat we wszystkich placówkach, które posiada na terenie całego kraju, przy czym Zamawiający wymaga, aby na terenie miasta Białegostoku Wykonawca wskazał minimum 7 placówek, w których będzie możliwe dokonywanie wpłat bez prowizji. Zamawiający nie dopuszcza mniejszej ilości placówek. Przez „placówkę” rozumie się oddział lub filię Wykonawcy, przeznaczoną do obsługi klienta, która umożliwia przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu podatków i opłat, o których mowa powyżej, przez co najmniej 5 dni w tygodniu i minimum 6 godz. dziennie. Jeżeli w jednym oddziale/filii Wykonawcy pod jednym adresem znajduje się jedno lub kilka okienek kasowych, wówczas przyjmuje się taki oddział/filię za jedną placówkę. 1)Zamawiający wymaga, aby przyjmowane przez Wykonawcę, we wszystkich placówkach jakimi dysponuje Wykonawca na terenie całego kraju, wpłaty gotówkowe były przekazywane na rachunki bankowe Zamawiającego najpóźniej na drugi dzień roboczy po przyjęciu wpłaty. 2)Od wpłat, o których mowa w pkt 1, Wykonawca nie będzie pobierał od wpłacającego żadnych opłat i prowizji. 3)Zamawiający będzie wnosił prowizję od każdej przyjętej wpłaty objętej zamówieniem w formie wynagrodzenia należnego Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa. Wynagrodzenie będzie płatne miesięcznie z dołu na podstawie faktury lub innego dokumentu księgowego wystawionego przez Wykonawcę. Do faktury powinna być dołączona specyfikacja zawierająca dane dotyczące ilości i wartości wpłat przyjętych w danym miesiącu oraz wartości prowizji od tych wpłat – w rozbiciu na poszczególne numery rachunków bankowych. 4)Przewidywana szacunkowa ilość operacji (wpłat gotówkowych) w okresie objętym zamówieniem (24 m-ce) – 92 671 szt. 5)Ilość wpłat gotówkowych w ubiegłych latach wyniosła: w 2017 r. – 62 551 szt. (w tym z tyt.: podatków – 38 648 szt., opłat komunikacyjnych – 9 235 szt., opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi – 14.668 szt.), w 2018 r. – 58 101 szt. (w tym z tyt.: podatków – 37 447 szt., opłat komunikacyjnych – 6 599 szt., opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi – 14 055 szt.). 6)Terminy płatności podatków i opłat: a) podatki od nieruchomości, rolny, leśny, łączne zobowiązanie pieniężne osób fizycznych: •do 15 marca, •do 15 maja, •do 15 września, •do 15 listopada; b)podatek od środków transportowych: •do 15 lutego, •do 15 września; c)opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi: •do 31 marca za I kwartał, •do 30 czerwca za II kwartał, •do 30 września za III kwartał, •do 31 grudnia za IV kwartał; d)opłaty komunikacyjne – termin płatności zależy od terminu złożenia wniosku przez klienta (opłata jest wnoszona w momencie składania wniosku np. o rejestrację pojazdu). Uwaga! Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie usług dotyczących przyjmowania wpłat gotówkowych oraz przekazywania ich na rachunki bankowe wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy (Załącznik Nr 6 do SIWZ). Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Podwykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, iż posiada: zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 ze zm.) lub uprawnienie do wykonywania działalności w zakresie świadczenia usług płatniczych, o którym mowa w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2003 ze zm.), bądź uprawnienie do świadczenia usług finansowych na podstawie art. 12 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 5 września 2008 r. o komercjalizacji państwowego przedsiębiorstwa użyteczności publicznej „Poczta Polska” (Dz. U. z 2019 r. poz. 261);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć: 1)do oferty: oddzielnie oświadczenie wstępne, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ (na lub wg załącznika nr 2 do SIWZ), 2)na wezwanie Zamawiającego: dokumenty, o których mowa w rozdz. IX SIWZ składa odpowiednio wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. V pkt 1 ppkt 1 i 3 SIWZ. 2.W przypadku, gdy Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest: 1)zamieścić informację o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu Wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu - w załączniku nr 2 do SIWZ, 2)złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania - w załączniku nr 2 do SIWZ, 3)złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - na lub wg zał. nr 5 do SIWZ), które określają w szczególności: a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Wykonawca (przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. 4.W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia zgodnie ze wzorem – Załącznik nr 4 do SIWZ, może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. XII. PODWYKONAWCY Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 2.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie Gminie Gródek kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 1.592.138 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2020
Dodano: 2020-07-28 - Obsługa rachunku bankowego wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym na kwotę 4 000 000,00 zł dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Dodano: 2019-11-28 - „Udzielenie Gminie Suchowola kredytu długoterminowego w wysokości 856128,00 zł (osiemset pięćdziesiąt sześć tysięcy sto dwadzieścia osiem złotych) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek”
Dodano: 2019-11-19 - Usługa w zakresie przekazywania świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników oraz wynagrodzeń osobowych i bezosobowych na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe osób uprawnionych do banków mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej drogą elektroniczną na podstawie zbiorczego przelewu
Dodano: 2019-10-11 - Obsługa kasowa w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku.
Dodano: 2019-09-24 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Brańsk w wysokości 2 526 877,00 zł.
Dodano: 2019-04-11 - WYBÓR BANKU DO PROWADZENIA OBSŁUGI BANKOWEJ GMINY SUPRAŚL I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2019-2023"
Dodano: 2019-02-20 - Udzielenie Gminie Suchowola kredytu bankowego długoterminowego na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w wysokości 1.827.368,00 zł (słownie: jeden milion osiemset dwadzieścia siedem tysięcy trzysta sześćdziesiąt osiem złotych)
Dodano: 2018-11-21 - „Obsługa bankowa budżetu Miasta Łomża oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2019 do 31.12.2023”
Dodano: 2018-11-05 - Udzielenie Gminie Janów długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2018-10-24