Przetargi.pl
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1626K Kasinka Mała – Węglówka - Kasina Wielka w km 1+246,00 - 4+536,20 w miejscowości Kasinka Mała - Etap II w km 3+233,75 – 4+536,20 poprzez wykonanie chodnika wraz z oświetleniem ulicznym”.

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 3375-831 , fax. 0-18 3375-832
  • Data zamieszczenia: 2020-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Józefa Marka 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 0-18 3375-831, fax. 0-18 3375-832
    REGON: 49189888000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.limanowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi powiatowej nr 1626K Kasinka Mała – Węglówka - Kasina Wielka w km 1+246,00 - 4+536,20 w miejscowości Kasinka Mała - Etap II w km 3+233,75 – 4+536,20 poprzez wykonanie chodnika wraz z oświetleniem ulicznym”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 1626 K Kasinka Mała – Węglówka – Kasina Wielka w km 1 + 246,00 – 4 + 536,20 w miejscowości Kasinka Mała - Etap II w km 3 + 233,75 – 4 + 536,20 poprzez wykonanie chodnika wraz z oświetleniem ulicznym. 2. Zamówienie obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej drogę powiatową, 2) budowa chodnika, 3) przebudowa przepustów pod koroną drogi powiatowej, 4) przebudowa istniejących zjazdów indywidualnych, 5) uzupełnienie nawierzchni bitumicznej na poszerzeniach jezdni, 6) budowa sieci NN oświetlenia drogowego wydzielonego wzdłuż drogi nr 1626K (33 oprawy), 7) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania, 8) opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w skali 1:500. 3. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został w dokumentacji przetargowej, w szczególności: dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót i wzorze umowy - stanowiących załącznik do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapoznania się ze wszystkimi warunkami, które są niezbędne do wykonania przez niego przedmiotu zamówienia, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów w tym zapoznania się z zakresem robót drogowych w ciągu drogi powiatowej wynikającym z opracowanej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiaru robót, 2) poniesienia kosztów wykonania badań nośności i zagęszczenia wykonanej podbudowy oraz badań labolatoryjnych pobranych próbek. 5. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty w wysokości 36 miesięcy, liczonego od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 Lp. 2 SIWZ. Kryterium nie dotyczy gwarancji na oznakowanie poziome cienkowarstwowe, dla którego Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000.00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach