Przetargi.pl
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1579K Siekierczyna – Naszacowice w km od 2 + 468,68 do km 4 + 638,00 w miejscowości Przyszowa – Powiat Limanowski”

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 3375-831 , fax. 0-18 3375-832
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Józefa Marka 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 0-18 3375-831, fax. 0-18 3375-832
    REGON: 49189888000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.limanowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi powiatowej nr 1579K Siekierczyna – Naszacowice w km od 2 + 468,68 do km 4 + 638,00 w miejscowości Przyszowa – Powiat Limanowski”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej nr 1579K Siekierczyna – Naszacowice w km od 2 + 468,68 do km 4 + 638,00 w miejscowości Przyszowa – Powiat Limanowski. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1) przebudowę nawierzchni drogi powiatowej w tym: poszerzenie jezdni do szerokości 6,0 mb i wzmocnienie geosiatką, likwidację przełomów, wykonanie poboczy oraz peronów przystankowych dla komunikacji publicznej, 2) budowę chodników, 3) uregulowanie odwodnienia drogi powiatowej w tym: wykonanie odwodnienia liniowego i kanalizacji deszczowej oraz przebudowa przepustów, 4) udrożnienie rowów przydrożnych wraz z częściowym umocnieniem korytkami wodościekowymi, skarp płytami ażurowymi, 5) przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi, 6) wykonanie zabezpieczeń ruchu drogowego w postaci skrajnych barier stalowych i zabezpieczeń ruchu pieszego w postaci poręczy, 7) wykonanie niekonwencjonalnego oznakowania przejść dla pieszych z sygnalizacją pulsującą, 8) przebudowę zjazdów, 9) wykonanie robót na obiektach inżynierskich, 10) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został w dokumentacji przetargowej, w szczególności: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, projekcie organizacji ruchu, przedmiarze robót oraz wzorze umowy - stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze wszystkimi warunkami, które są niezbędne do wykonania przez niego przedmiotu zamówienia, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów w tym zapoznania się z zakresem robót drogowych w ciągu drogi powiatowej wynikającym z opracowanej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, projektu organizacji ruchu, przedmiaru robót. 3. Zamawiający wymaga aby: 1) roboty budowlane związane z wykonaniem zamówienia prowadzone były w wyznaczonym pasie drogowym, bez naruszania własności osób trzecich (w przypadku naruszenia własności osób trzecich Wykonawca poniesie koszty z tytułu wyrządzonych szkód), 2) nawierzchnia asfaltowa (warstwa ścieralna) położona była w ciągu jednolitym całą szerokością jezdni, 3) Wykonawca wykonał badania nośności i zagęszczenia wykonanej podbudowy przed położeniem nawierzchni bitumicznej jezdni oraz badania laboratoryjne pobranych próbek wykonanej nawierzchni bitumicznej i innych materiałów wg. wskazań inspektora nadzoru, przy czym wykonanie badań laboratoryjnych powinno się odbyć w jednostce wskazanej przez Zamawiającego lub zaakceptowanej przez Zamawiającego, jeżeli jednostkę badającą wskaże Wykonawca, 4) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia opracował na własny koszt i we własnym zakresie oraz przedstawił Zamawiającemu projekt czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarzadzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem) oraz zabezpieczył i oznakował miejsce prowadzenia robót, 5) Wykonawca wykonał dokumentację geodezyjną powykonawczą w skali 1:500 wraz z ewentualną aktualizacją użytków gruntowych nieruchomości zajętych pod pas drogowy drogi powiatowej w ilości 3 egzemplarze oraz w formie elektronicznej na nośniku płyta CD. 4. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty w wysokości 36 miesięcy, liczonego od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 lp. 2 SIWZ. Kryterium nie dotyczy gwarancji na oznakowanie poziome cienkowarstwowe, dla którego Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100 000.00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach