Powiat Stalowowolski ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Podleśna
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 643 37 09 , fax. 015 643 36 02
- Data zamieszczenia: 2019-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Stalowowolski
ul. Podleśna 15
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. 015 643 37 09, fax. 015 643 36 02
REGON: 83041347800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: stalowowolski.bip.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych Nr 1004R i Nr 1020R w Powiecie Stalowowolskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych tj. : drogi powiatowej Nr 1004R Zaklików – Borów oraz drogi powiatowej Nr 1020R Brandwica – Jastkowice. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: - Część I – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1004R Zaklików- Borów na odcinku od km 2+140 do km 3+132 w m. Irena oraz na odcinku w km 5+850 – 7+ 565, 7+ 645 – 8 + 070 w m. Łążek Zaklikowski ”, - Cześć II – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1020R Brandwica – Jastkowice na odcinku w km 1+ 438 - 3+ 072 w m. Brandwica, Jastkowice”, 2 Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje: 2.1. Część I – zakres prac obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 1004R na odcinkach: 1) od km 2 + 140 do km 3+132 w tym: - częściową przebudowę istniejącej nawierzchni jezdni na odcinku od km 2 + 140 do km 2 + 397 polegającą na wzmocnieniu nowymi warstwami konstrukcyjnymi, - przebudowę poboczy i rowów odwadniających oraz pozostałego systemu odwodnienia poprzez regulację, uzupełnienie i oczyszczenie, - przebudowę istniejących zjazdów, - wydzielenie ciągu pieszego (chodnika) jako strefy ruchu pieszych uczestników ruchu drogowego w lokalizacji przy jezdni oraz częściowo odsuniętego od jezdni, na odcinku od km 2 + 143 do km 3 + 132, 2) w km 5 + 850 – 7 + 565, 7 + 645 – 8 + 070 w tym: - przebudowę istniejącej nawierzchni bitumicznej poprzez poszerzenie do 5,50 m oraz wzmocnienie nowymi warstwami konstrukcyjnymi jezdni, - przebudowę istniejących poboczy i rowów odwadniających oraz pozostałego systemu odwodnienia poprzez ich regulację, odmulenie i uzupełnienie. 2.2 Część II– zakres prac obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 1020R w zakresie: - przebudowy jezdni na odcinku od km 1 + 438 do km 2 + 806 poprzez miejscowe poszerzenia oraz wykonanie warstwy wyrównawczej, warstwy wiążącej, warstwy ścieralnej z MMA - łączna długość przebudowywanej jezdni: 1 368 m, - przebudowy istniejących poboczy i rowów odwadniających oraz pozostałego systemu odwodnienia poprzez ich regulację, odmulenie, uzupełnienie, - wydzielenia ciągu pieszego (chodnika) jako strefy ruchu pieszych: budowa chodnika z kostki brukowej po stronie prawej na odcinku od km 2 + 430 do km 2 + 510 i od km 3 + 055 do km 3 + 072 – o szer. 2,0 m, oraz stronie lewej na odcinku od km 2 + 425 do km 3 + 072 o szer. 2,0 m – łączna długość budowanego chodnika: 744 m, - wydzielenia ciągu pieszego (chodnika) jako strefy ruchu pieszych: budowa chodnika o nawierzchni bitumicznej po stronie lewej na odcinku od km 1 + 438 do km 2 + 414 o szer. 2,0 m – łączna długość chodnika: 976 m, - przebudowy skrzyżowania z drogą gminną, - wydzielenia peronów przystankowych dla przystanków zbiorowej komunikacji pasażerskiej, - poprawienia geometrycznych i konstrukcyjnych parametrów istniejących zjazdów z drogi poprzez ukształtowanie prawidłowych parametrów, - poprawienia i uzupełnienia istniejącego oznakowania pionowego i poziomego drogi. 3. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem nadzoru został opisany w dokumentacjach projektowych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dostępnych na stronie internetowej pod adresem: stalowowolski.bip.gov.pl 4. Do zadań Wykonawcy (nadzoru inwestorskiego) będzie należał pełen zakres czynności określonych w art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), obowiązującymi normami i innymi przepisami polskiego prawa, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz wykonywanie innych czynności, o których mowa w niniejszym zapytaniu i umowie. Wszystkie czynności wykonywane przez Wykonawcę muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z ustawą Prawo budowlane, ustawą z dnia 20 marca 1985 r. o drogach publicznych i Kodeksem Cywilnym. 5. Wykonawca będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz przez cały okres realizacji przedsięwzięcia. 6. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został opisany w załączniku nr 12 do SIWZ. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25 a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust.5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25 a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ- załącznik nr 3 do SIWZ, 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - załącznik Nr 7 do SIWZ, 5) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 6.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania przez kilku wykonawców działających w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione przez wykonawców łącznie, brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia musi spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych oraz remontem obiektu mostowego”
Dodano: 2024-03-19 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: ,,Scalenie gruntów wsi Żurawiczki, gm. Zarzecze”
Dodano: 2024-03-12 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1284R Ostrów – gr. pow. – Brzeźnica w km 1+466 – 7+363(...)”
Dodano: 2024-02-28 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: ,,Scalenie gruntów wsi Zagórze i cz. wsi Manasterz, gmina Jawornik Polski ”
Dodano: 2023-12-05 - PEŁNIENIE FUNKCJI INPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
Dodano: 2023-11-24 - „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową dróg powiatowych obejmującą budowę chodników dla pieszych w miejscach szczególnie niebezpiecznych”
Dodano: 2023-11-22 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTYCYJNEGO NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI W RAMACH REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN: „Budowa zakładu karnego w Sanoku – I etap inwestycji”
Dodano: 2023-10-20 - Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zad.: Modernizacja istniejącej i budowa nowej infr. oświetleniowej oraz termomodernizacja bud. użyteczności publ. na terenie ZPG Ziemia Lubaczowska
Dodano: 2023-10-06 - 3. ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN.: Budowa krytej pływalni z częścią rekreacyjno - wypoczynkową przy Szkole w Fredropolu w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-10-03 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1250R Kuryłówka- Kolonia Polska – Cieplice (gr. pow.) w km 5+409 – 11+127”
Dodano: 2023-07-31