Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 422 12 47 , fax. 324 221 247
- Data zamieszczenia: 2019-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
ul. Kościuszki 17
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 32 422 12 47, fax. 324 221 247
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgm.rybnik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,, Dzierżawa pojemników na odpady komunalne’’ - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa pojemników na odpady komunalne zgodnie z ilością, rodzajem i kolorystyką pojemników określonych w załączniku A SIWZ. Do obowiązków wykonawcy należy: 1) dostarczenie pojemników na nieruchomości wskazane w załączniku A, 2) dezynfekcja i mycie pojemników min. raz w miesiącu od kwietnia do października włącznie, 3) wymiana lub naprawa zniszczonego pojemnika lub uzupełnienie pojemnika w przypadku kradzieży pojemnika. Wymiana lub naprawa zniszczonego pojemnika lub uzupełnienie pojemnika w przypadku kradzieży pojemnika nastąpi w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie. Maksymalny czas wymiany lub naprawy zniszczonego pojemnika lub uzupełnienie skradzionego pojemnika od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego (drogą elektroniczną lub faksem) Wykonawcy wynosi 4 dni robocze. Szczegółowy zakres usług określa SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50514000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej bip.zgm.rybnik.pl W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną