Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia pod nazwą: „Dostawa wyposażenia stanowisk pracy oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu: „Praca na zdrowie w Urzędzie Miejskim w Czechowicach - Dziedzicach”” – z podziałem na zadania.

Gmina Czechowice-Dziedzice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2147110 , fax. 32 2147152, 2147182
  • Data zamieszczenia: 2021-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czechowice-Dziedzice
    Plac Jana Pawła II 1
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 32 2147110, fax. 32 2147152, 2147182
    REGON: 52360800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia pod nazwą: „Dostawa wyposażenia stanowisk pracy oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu: „Praca na zdrowie w Urzędzie Miejskim w Czechowicach - Dziedzicach”” – z podziałem na zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia pod nazwą: „Dostawa wyposażenia stanowisk pracy oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu: „Praca na zdrowie w Urzędzie Miejskim w Czechowicach - Dziedzicach”” – z podziałem na zadania. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania: Zadanie I: ”Dostawa wyposażenia biurowego” Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż foteli ergonomicznych obrotowych, podnóżków ergonomicznych, lampek biurowych, podkładek żelowych pod nadgarstek, oczyszczaczy powietrza, do siedziby Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach, łącznie z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń Zamawiającego na terenie Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr I stanowi załącznik nr 7A. Zadanie II: „ Dostawa rowerów i wózka schodowego” Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 3 szt. rowerów elektrycznych i 1 szt. wózka schodowego do siedziby Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach, łącznie z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń Zamawiającego na terenie Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr II stanowi załącznik nr 7B. Zadanie III: „ Przeprowadzenie szkoleń” Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu trzech szkoleń dla pracowników Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach. Szkolenia odbywać się będą w budynku Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach Plac Jana Pawła II 1 w sali konferencyjnej nr pok.306 mieszczącej się w budynku na II piętrze lub on-line w przypadku braku możliwości przeprowadzenia w trybie stacjonarnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr III stanowi załącznik nr 7C. Zadanie IV: „ Dostawa monitorów” Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów do siedziby Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach, łącznie z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń Zamawiającego na terenie Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr IV stanowi załącznik nr 7D. Ogólne wymagania dotyczące realizacji zadania. a) w ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia transport przedmiotu zamówienia (dla wybranego zadania/części) we wskazane przez Zamawiającego miejsce, rozładunek oraz wniesienie wyposażenia - dotyczy zadań I,II, IV. b) wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia (dla wybranego zadania/ części) dotyczy zadania I,II,IV do budynku Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach na koszt własny w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do czwartku 7:00-15:00 c) odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony zostanie pisemnym protokołem zdawczo- odbiorczym, sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli stron. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - załącznik nr 7A, 7B, 7C,7D do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia (dla poszczególnych zadań), - załącznik nr 8A, 8B, 8C, 8D do SIWZ – projekty umów (dla poszczególnych zadań), które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach