Przetargi.pl
1.Remont dróg gminnych na terenie Gminy Olsztyn 2.Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych – droga Zrębice ul. Leśna

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 42-256 Olsztyn, Pl. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343285076 , fax. +48343285057
  • Data zamieszczenia: 2020-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    Pl. Józefa Piłsudskiego 10
    42-256 Olsztyn, woj. śląskie
    tel. +48343285076, fax. +48343285057
    REGON: 00054718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1.Remont dróg gminnych na terenie Gminy Olsztyn 2.Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych – droga Zrębice ul. Leśna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.Remont dróg gminnych na terenie Gminy Olsztyn 2.Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych – droga Zrębice ul. Leśna 2.2. Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych – droga Zrębice ul. Leśna dofinansowana jest z budżetu Województwa Śląskiego - budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych 2.3. Zakres robót: Remontu dróg gminnych na terenie Gminy Olsztyn obejmuje: 1. Remont drogi gminnej w Zrębicach ul. Krótkiej Długość odcinka drogi objętej remontem 110 m, nawierzchnia z kruszywa łamanego o pow. 440 mkw, szerokość drogi po remoncie 4,0 m, Technologia remontu: -profilowanie mechaniczne istniejącej nawierzchni drogi z kruszywa w celu korekty nierówności, -mechaniczne wykonanie nawierzchni z kruszywa frakcji 0/31,5 mm, o grubości około 8 cm, -mechaniczne zagęszczenie nowej nawierzchni z kruszywa -spadek nawierzchni po remoncie: daszkowy 2% 2. Remont dróg gminnych w Zrębicach ul. Strażackiej i Cichej Długość odcinka drogi objętej remontem 700 m, nawierzchnia z kruszywa łamanego o pow. 2450 mkw, szerokość drogi po remoncie 3,5 m, Technologia remontu: -profilowanie mechaniczne istniejącej nawierzchni drogi z kruszywa w celu korekty nierówności, -uzupełnienie ubytków w kruszywie – przyjęto 1m3 kruszywa/ 40 mkw drogi -mechaniczne wykonanie nowej nawierzchni z kruszywa frakcji 0/31,5 mm o grubości około 8 cm -mechaniczne zagęszczenie nowej nawierzchni z kruszywa -spadek nawierzchni po remoncie: jednostronny 2% 3. Remont drogi gminnej w Turowie ul. Joachimowska Remont oberwanej krawędzi jezdni -rozbiórka krawędzi istniejących dróg poprzez frezowanie do 7 cm odcinków szerokości 0,5 m lub 1,0 m – powierzchnia frezowania: 120, 0 mkw. -ułożenie warstwy wiążącej (wyrównawczej) na obszarze sfrezowanym na 7 cm, powierzchnia: 120 mkw, warstwa wiążąca beton asfaltowy gr. 4 cm - rozbiórka jezdni: frezowanie do 4 cm – w celu ,,zakładki”, powierzchnia frezowania 120,0 mkw -skropienie emulsją oraz rozłożenie siatki wzmacniającej na warstwie wiążącej oraz ,,zakładce”, powierzchnia 240 mkw, -ułożenie warstwy ścieralnej na warstwie wiążącej oraz ,,zakładce”, powierzchnia 240 mkw, warstwa ścieralna beton asfaltowy gr. 4 cm, -wykonanie poboczy poprzez usuniecie starego pobocza i humusu na szerokości 0,5 m i głębokości 10 cm powierzchnia 1040,0 mkw Remont ubytków w jezdni -rozbiórka krawędzi istniejących dróg poprzez frezowanie do 7 cm, powierzchnia frezowania 120 mkw, -skropienie emulsją oraz rozłożenie siatki wzmacniającej na warstwie wiążącej oraz ,,zakładce”, powierzchnia 240 mkw, -ułożenie warstwy ścieralnej na warstwie wiążącej oraz ,,zakładce”, powierzchnia 120 mkw, warstwa ścieralna beton asfaltowy gr. 5 cm, 4. Remont drogi gminnej w Kusiętach – ,,ul. Przylesie” Długość odcinka drogi objętej remontem 360 m, nawierzchnia z kruszywa łamanego o pow. 1440,00 mkw, szerokość drogi po remoncie 4,0 m, Technologia remontu: -wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne -profilowanie mechaniczne -wykonanie podbudowy z kruszywa, grubość 15 cm, -mechaniczne wykonanie nowej nawierzchni z kruszywa frakcji 0/31,5 m, o gr. około 8 cm, -mechaniczne zagęszczenie nowej nawierzchni z kruszywa -spadek nawierzchni po remoncie : jednostronny 2% 5. Remont drogi gminnej w Kusiętach ,,ul. Czarna Droga” Długość odcinka drogi objętego nawierzchnią bitumiczną: 260,00 m Długość odcinka drogi objętego nawierzchnią z kruszywa: 150,00 m. Nawierzchnia bitumiczna o pow. 1170 mkw, szerokość drogi po remoncie 4,5 m, Technologia remontu: -profilowanie mechaniczne istniejącej nawierzchni drogi z kruszywa w celu korekty nierówności -uzupełnienie/wyprofilowanie istniejącej drogi kruszywem – przyjęto 1m3 kruszywa/40 mkw drogi -mechaniczne wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego na bazie asfaltu – gr 5 cm -wykonanie poboczy z kruszywa grubości 10 cm i szerokości 0,50 m -spadek nawierzchni po remoncie: daszkowy 2% Nawierzchnia z kruszywa łamanego o powierzchni: 600,00 mkw, szerokość drogi po remoncie: 4,00 m Technologia remontu: -wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne -profilowanie mechaniczne -wykonanie podbudowy z kruszywa, grubość 15 cm, -mechaniczne wykonanie nowej nawierzchni z kruszywa frakcji 0/31,5 m, o gr. około 8 cm, -mechaniczne zagęszczenie nowej nawierzchni z kruszywa -spadek nawierzchni po remoncie : jednostronny 2% Renowacje w postaci wymiany na nowe: -przepusty z rur PCV śr. 400 mm: 16 m -ścianki czołowe betonowe prefabrykowane: 4 szt. Renowacja istniejącego rowu przydrożnego:  oczyszczenie rowu z namułu grubości 30 cm na dł. 250 mb  profilowanie skarp i dna rowu: 416 mkw Regulacja studni kanalizacji sanitarnej, Malowanie linii krawędziowej P-7c–grubowarstwowo – 8,00 mkw 6. Remont drogi gminnej w Biskupicach ul. Chorońska Długość odcinka drogi objętej remontem 590 m, nawierzchnia z kruszywa łamanego o pow. 2360,00 mkw, szerokość drogi po remoncie 4,0 m, Technologia remontu: -profilowanie mechaniczne istniejącej nawierzchni drogi z kruszywa w celu korekty nierówności, -uzupełnienie ubytków w kruszywie – przyjęto 1 m3 kruszywa/ 40 mkw drogi, -mechaniczne wykonanie nowej nawierzchni z kruszywa frakcji 0/31,5 m, o gr. około 8 cm, - mechaniczne zagęszczenie nowej nawierzchni z kruszywa -spadek nawierzchni po remoncie: daszkowy 2% 7. Remonty cząstkowe oraz prace konserwacyjne: -Olsztyn: ul. Botaniczna, Kolejowa, Niedźwiedzia, Górzysta, Jaśminowa, Norwida, Słowackiego, skrzyżowanie ul. Sienkiewicza i ul. Prostopadłej, Asnyka, Zielona, Poziomkowa, -Przymiłowice: ul. Szeroka -Skrajnica: ul. Morelowa, -Kusięta: ul. Szkolna Zakres prac remontu cząstkowego i prac konserwatorskich został opisany w przedmiarze robót. 8. Wykonanie oznakowania zgodnie ze stałą organizacją ruchu dla ,,Zmiana organizacji ruchu na rynku w Olsztynie, Plac Piłsudskiego”. Oznakowanie musi być wykonane zgodnie z zał. 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r., w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.220 poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 z późn. zm.) 2.4. Zakres robót: Modernizacji drogi dojazdowej do gruntów rolnych – droga Zrębice ul. Leśna obejmuje: Długość drogi 879,60 m, klasa techniczna drogi L- lokalna, kategoria ruchu KR1, prędkość projektowana 30 km//h -jezdna bitumiczna o szer. 4,5 m ze spadkiem dwustronnym (daszkowy) - 2% -pobocze z kruszywa o szer. 0,50 m ze spadkiem 6% -niweleta projektowanej drogi została dostosowana do istniejącego terenu, -odwodnienie drogi realizowane poprzez spadki podłużne i poprzeczne w pobocza i tereny zieleni Konstrukcja jezdni – bitumiczna: -warstwa ścieralna beton asfaltowy – 5 cm -podbudowa zasadnicza kruszywo stabilizowane mechaniczne o uziarnieniu 0/31,5 mm- 20 cm Konstrukcja pobocza: -kruszywo stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5m - 20 cm 2.5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, stałej organizacji ruchu, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy 2.6. Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z Polskimi Normami, Europejskim Norami, przepisami Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz ze sztuką budowlaną. 2.7. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty. 2.8. Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane i materiały co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, liczonej począwszy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez usterek i wad. Maksymalny punktowany termin gwarancji i rękojmi – 60 miesięcy. 2.9. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 2.10. Wykonawcy, którzy zdecydują o zastosowaniu innych równoważnych materiałów i urządzeń w zakresie j. w. zobowiązani są do dołączenia do oferty dokumentów zawierających parametry oferowanych materiałów lub urządzeń. 2.11. Nazwy podane w dokumentacji technicznej podawane są jedynie tytułem przykładu w celu sprecyzowania opisanych parametrów technicznych i jakościowych zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2.Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 299). Uwaga: W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a, oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: PKO BP II Oddział w Częstochowie nr 05 1020 1664 0000 3902 0028 4620. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego zaksięguje przelew na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1 – 4 Pzp. z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. 7. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 2.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.1. SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ 3.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.2. SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ 4.Dowód wniesienia wadium. 5.Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy): Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – art. 22 a ust.2 ustawy pzp. 6.Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy Wykonawca upoważnił osobę do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy. 7.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 8.Wykonawca może zastrzec pisemnie, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1010) i nie mogą być udostępniane innym wykonawcom. Stosowne zastrzeżenie, co do tajemnicy przedsiębiorstwa, wykonawca winien złożyć nie później niż w terminie składania ofert oświadczeniem zawartym w „Formularzu Ofertowym”. Zastrzeżoną część oferty wykonawca powinien oznaczyć w sposób nie budzący wątpliwości, iż stanowi ona zastrzeżoną tajemnicę przedsiębiorstwa np. umieścić ją w odrębnej (wydzielonej) kopercie oznaczonej napisem „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA – NIE UDOSTĘPNIAĆ”. Ponadto wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty uzasadnienie kwestii związanej z informacją stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa. Niezłożenie stosownego uzasadnienia do oferty w części dot. tajemnicy przedsiębiorstwa upoważni zamawiającego do odtajnienia dokumentów i ujawnienia ich na wniosek uczestników postępowania. 9.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://www.olsztyn.bip.jur.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu bez dodatkowego wezwania: -oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.) -wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach