Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Kwiatowa 10
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.
Kwiatowa 10
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
REGON: 210221508 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pakietów kryminalistycznych, wymazówek na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa pakietów kryminalistycznych, wymazówek na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:a) część nr 1 – Pakiet kryminalistyczny – zestaw do pobierania materiału genetycznego:- SOPZ (załącznik nr 1A do SWZ) oraz Formularz Ofertowy (załącznik nr 2A do SWZ),1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa pakietów kryminalistycznych, wymazówek na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:a) część nr 2 – Pakiet do pobierania krwi:- SOPZ (załącznik nr 1B do SWZ) oraz Formularz Ofertowy (załącznik nr 2B do SWZ),1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa pakietów kryminalistycznych, wymazówek na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:a) część nr 3 – Pakiet kryminalistyczny – do zabezpieczania śladów przestępstw na tle seksualnym:- SOPZ (załącznik nr 1C do SWZ) oraz Formularz Ofertowy (załącznik nr 2C do SWZ),1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa pakietów kryminalistycznych, wymazówek na potrzeby garnizonu Policji województwa lubuskiego”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:a) część nr 4 – Wymazówka do zabezpieczania śladów biologicznych:- SOPZ (załącznik nr 1D do SWZ) oraz Formularz Ofertowy (załącznik nr 2D do SWZ), - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33954000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniub) spełniają warunki udziału w postepowaniu.2. OKREŚLENIE WARUNKÓW: Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca, poprzez informacje zawarte w złożonych, wymaganych w tym celu oświadczeniach lub dokumentach, wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - minimum jedną dostawę w ramach jednego kontraktu, odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto minimum:Część nr 1: 60.000,00 zł brutto;Część nr 2: 15.000,00 zł brutto;Część nr 3: 12.000,00 zł brutto;Część nr 4: 12.000,00 zł brutto;3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/Spółka cywilna) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków Konsorcjum/Spółki cywilnej.4. Przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej będą traktowani jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05).5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się w oparciu o informacje zawartew podmiotowych środkach dowodowych wymienionych w pkt XIII SWZ. Z treści podmiotowych środków dowodowych złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wyżej postawione warunki. Ocena będzie dokonana zgodnie z drukami własnym Zamawiającego, które będą stanowiły załącznik do protokołu z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-15
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną