Przetargi.pl
Remont i modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Rzetni w ramach zadania pn. „Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Oddz. Lecz.Reh. w Grębaninie oraz remont i modernizacja DPS w Rzetni

Powiat Kępiński ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, Kościuszki 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0627828900 , fax. 0627828901
  • Data zamieszczenia: 2024-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kępiński
    Kościuszki 5
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 0627828900, fax. 0627828901
    REGON: 250854671
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Rzetni w ramach zadania pn. „Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Oddz. Lecz.Reh. w Grębaninie oraz remont i modernizacja DPS w Rzetni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont i modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Rzetni w ramach zadania pn. „Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego w Grębaninie oraz remont i modernizacja Domu Pomocy Społecznej w Rzetni”.Zakres zadania obejmuje remont budynków stanowiących siedzibę Domu Pomocy Społecznej w Rzetni.W zakres zadania wchodzi:- wymiana źródeł ciepła wraz z częścią instalacji centralnego ogrzewania w budynku pałacowym i budynku dla mieszkańców, - montaż instalacji fotowoltaicznej 40 KW wraz magazynem energii, - modernizacja zasilania rezerwowego - wymiana agregatu prądotwórczego (moc 40KW), - remont 3 łazienek w budynku dla mieszkańców (wymiana okładzin ściennych i podłogowych, wymiana sufitu oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz armatury), - remont 18 pokoi i pomieszczeń dla mieszkańców DPS (wymiana sufitów na ognioodporne, wymiana instalacji elektrycznej, malowanie ścian, wymiana drzwi do pokoi),- remont korytarza w budynku dla mieszkańców DPS (malowanie wraz z wymianą odbojnic, wymiana instalacji elektrycznej), - modernizacja instalacji sygnalizacji pożaru i wymiana centrali sygnalizacji pożaru w budynku dla mieszkańców DPS, - montaż instalacji odcięć pożarowych i ewakuacji (zamykanie drzwi oddzielających strefy pożarowe automatyczne, wymiana drzwi wejściowych do budynku na otwieranie automatyczne w przypadku wystąpienia pożaru), - osuszenie i uzupełnienie tynków w pomieszczeniach piwnicznych budynku pałacu.2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został określony w załącznikach do SWZ: 1) Projekty budowlane (załącznik nr 10 do SWZ), 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11 do SWZ) 3) Przedmiary robót, będące załącznikiem do SWZ stanowią element pomocniczy do wyceny oferty (załącznik nr 12 do SWZ), 4)Wzór umowy stanowiący (załącznik Nr 9 do SWZ)Dokumentacja techniczna na powyższe zadane została wykonana przez: „Andrzej Cempel- Projekty, Kosztorysy” Ostrów Wielkopolski, ul. Powstania Styczniowego 4, 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) zawiadomienie o zakończeniu robót (zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego)Realizacja robót budowlanych prowadzona będzie w czynnym obiekcie. Do obowiązku wykonawcy należeć będzie także zaplanowanie realizacji robót budowlanych tak, aby w jak najmniejszym stopniu zakłóciło to działanie Domu Pomocy Społecznej w Rzetni. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) dokonanie odbiorów branżowych (jeżeli jest wymagane odrębnymi przepisami) b) dokonanie odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego (jeśli będzie wymagany przepisami prawa)c) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę podczas realizacji istotnych zmian, w stosunku do których wymagane będzie opracowania dokumentacji zamiennej, Wykonawca ma obowiązek wykonania projektu zamiennego lub jego zlecenia do biura projektowego. Koszt za wykonanie projektu zamiennego ponosi wykonawca.5. Do obowiązków wykonawcy należy także: powołanie kierowników branżowych robót z uprawnieniami budowlanymi. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia nadzoru archeologicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215213-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach