Przetargi.pl
Promocja Miasta poprzez sport podczas wyścigu kolarskiego Tour de Pologne Women, który odbędzie się w dniach 28 – 30 czerwca 2024 r

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    REGON: 431019514
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Promocja Miasta poprzez sport podczas wyścigu kolarskiego Tour de Pologne Women, który odbędzie się w dniach 28 – 30 czerwca 2024 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przygotowanie wizytówki filmowej miasta Lublin o czasie trwania 5 sekund, podczas której Miasto zostanie zaprezentowane jako współorganizator pierwszego etapu Tour de Pologne Women. Emisja wizytówki nastąpi zarówno w okresie poprzedzającym wyścig oraz podczas transmisji online z wyścigu na stronie zawodów tourdepolognewomen.pl i w social mediach wydarzenia.2. Zamieszczenie przez Organizatora logotypu Lublin – Miasto Inspiracjio wymiarach: 172x48 pixeli wraz z odnośnikiem do strony www.lublin.eu na oficjalnej stronie internetowej LangTeam poświęconej Wyścigowi Tour de Pologne Women. Logotyp miasta wraz z odnośnikiem do strony zostaną zamieszczone przed rozpoczęciem wyścigu.3. Umieszczenie nazwy Miasta Lublin na przygotowanych i wyprodukowanych przez Organizatora materiałach reklamowo-promocyjnych Wyścigu w tym na: oficjalnych broszurach, mapach trasy Tour de Pologne Women, mapach etapu. Nazwa Miasta na ww. materiałach zostanie umieszczona zgodnie z kreacją graficzną Tour de Pologne Women oraz zaakceptowaną przez Zamawiającego.4. Umieszczenie logotypu Lublin – Miasto Inspiracji o wymiarach minimum 40 cm szerokości i proporcjonalnej wysokości na bramie mety I etapu.5. Umieszczenie logotypu Lublin - Miasto Inspiracji o wymiarach minimum 40 cm szerokości i proporcjonalnej wysokości na bramie startu I etapu.6. Umieszczenie logotypu Lublin o wymiarach minimum 5 cm szerokościi proporcjonalnej wysokości na wyprodukowanym przez Organizatora ekranie do wywiadów wykorzystywanym w trakcie wyścigu.7. Promocja Lublina w transmisji online na żywo z wyścigu w serwisie youtube na kanale EurosportPolska nie mniej niż 50 minut. W transmisji uwzględnione zostaną ujęcia przestrzeni Miasta, w obrębie której zorganizowany zostanie I etap wyścigu w Lublinie.8. Umieszczenie nazwy miasta Lublin w reklamach Tour de Pologne Women ukazujących się w prasie ogólnopolskiej w ilości minimum 2 sztuki, w okresie poprzedzającym wyścig lub w trakcie jego trwania.9. Zorganizowanie w okresie poprzedzającym wyścig kampanii promocyjnej outdoor Tour de Pologne Women na terenie kraju w postaci minimum 30 billboardów na których umieszczona zostanie nazwa LUBLIN.10. Umieszczenie logotypu Lublin - Miasto Inspiracji w okresie poprzedzającym wyścig w kampanii banerowej przeglasportowy.onet.pl w ilości 400 000 sztuk wyświetleń billboardów.11. Umieszczenie w okresie poprzedzającym wyścig animacji trasy z wizytówką filmową Miasta Lublin zawierającą logotyp Lublin – Miasto Inspiracji w na stronie Tour de Pologne Women oraz na Facebooku wydarzenia.12. Umieszczenie na oficjalnym koncie Tour de Pologne Women po min. 3 posty dedykowane Miastu Lublin na oficjalnym Facebooku oraz Instagramie wydarzenia wraz z oznaczeniem @LublinMiastoSportu.13. Umieszczenie na oficjalnym koncie Tour de Pologne w serwisie Youtube zwiastuna Tour de Pologne Women z nazwą miasta Lublin.14. Umieszczenie na stronie internetowej www.tourdepolognewomen.pl newsa promocyjnego (nie więcej niż 1600 znaków) dotyczącego Miasta Lublin wraz ze zdjęciem w rozdzielczości 300 dpi. Publikacja newsa na stronie nastąpi w okresie poprzedzającym wyścig lub w trakcie jego trwania.15. Umieszczenie logotypu Lublin – Miasto Inspiracji o wymiarach min. 20 cm szerokości i proporcjonalnej wysokości na scenie do dekoracji zwycięzcówna mecie I etapu Tour de Pologne Women w Lublinie.16. Umieszczenie dwóch ścianek miasta Lublin o szerokości 90 cm na sceniedo dekoracji na mecie I etapu Tour de Pologne Women w Lublinie.17. Ekspozycja elementów scenografii Miasta w miasteczku mety I etapu w ilości: brama wysokości 6 m x 4 m, balon o wysokości 5 m, 2 balony o wysokości 3 m.18. Uwzględnienie nazwy Lublin jako startu/mety etapu Tour de Pologne Womenw kampanii promocyjnej w Polskim Radio, w szczególności: Programu 1 Polskiego Radia – 25 spotów oraz Programu 3 Polskiego Radia – 25 spotów.19. Umieszczenie w okresie poprzedzającym wyścig spotu promującego walory turystyczne miasta na oficjalnej stronie internetowej Lang Team poświęconej wyścigowi Tour de Pologne Women i w social mediach wydarzenia.20. Umieszczenie logo miasta Lublin o wymiarach min. 30 cm szerokościi proporcjonalnej wysokości na podeście do jazdy indywidualnej na czas z którego będą startować zawodniczki wyścigu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach