Przetargi.pl
Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie

POWIATOWY ZESPÓŁ SZKÓŁ POLICEALNYCH IM. ZDZISŁAWA KIETURAKISA W WEJHEROWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, Dworcowa 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586722544
  • Data zamieszczenia: 2024-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY ZESPÓŁ SZKÓŁ POLICEALNYCH IM. ZDZISŁAWA KIETURAKISA W WEJHEROWIE
    Dworcowa 5
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 586722544
    REGON: 221943390
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk-wejherowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie.2. Ze względu na specyfikę działania obiektu prace mogą się rozpocząć nie wcześniej niż 24.06.2024 r., tj. po zakończeniu roku szkolnego.Rozpoczęcie prac w wyznaczonym terminie nie zakłóci organizacji pracy w szkole, w szczególności nie zakłóci prowadzenia zajęć dydaktycznych.3. Ze względu na specyfikę działania obiektu wszystkie prace wewnątrz budynku muszą zostać wykonane do 31.08.2024 r., tj. przed rozpoczęciem roku szkolnego.Pozostałe prace : do 3 miesięcy od podpisania umowyZakres prac:IZOLACJA ŚCIAN FUNDAMENTOWYCH:- ostrożne wykopanie i przechowanie roślin ozdobnych rosnących przy elewacji frontowej,- rozebranie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej wraz z obrzeżami w zakresie niezbędnym do odkopania ścian piwnic i fundamentowych,- demontaż opaski z otoczaków (do ponownego ułożenia),- rozbiórka betonowej studzienki piwnicznej i nawierzchni betonowej przed wejściem do budynku,- oczyszczenie i uzupełnienie spoin ścian piwnicznych i fundamentowych (poniżej terenu),- wykonanie tynków zwykłych kat. II ścian piwnicznych i fundamentowych (poniżej terenu),- wykonanie izolacji poziomej ścian piwnicznych i fundamentowych metodą iniekcji krystalicznej,- wykonanie 2 x izolacji pionowej ścian piwnicznych i fundamentowych (poniżej terenu) z dyspersyjnej masy asfaltowo-kauczukowej z gruntowaniem podłoża emulsją asfaltową,- wykonanie izolacji cieplnej ścian piwnicznych i fundamentowych (poniżej terenu) z płyt styropianowych EPS 100 Hydro 031 gr. 8 cm,- montaż doświetlaczy z tworzyw sztucznych o wym. 130x60x80 cm okien poniżej terenu,- demontaż i ponowny montaż szlabanu,- zasypywanie wykopów warstwami po 20 cm z zagęszczeniem mechanicznym,- wywóz nadmiaru ziemi,- uzupełnienie nawierzchni z kostki betonowej (z rozbiórki) na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm,- odtworzenie opasek z otoczaków z ułożeniem obrzeży betonowych (z rozbiórki),- montaż wycieraczek do obuwia stalowych ocynkowanych o wym. 120x60 i 140x50 cm,- naprawa i uzupełnienie instalacji odgromowej otokowej wraz z pomiarami,- odtworzenie nasadzeń roślin ozdobnych,- wywóz i utylizacja gruzu.ROBOTY WEWNĘTRZNE:- demontaż ościeżnic drzwiowych przy klatce schodowej,- demontaż balustrady schodowej,- rozebrania posadzek cementowych wraz z cokolikami i warstwą wyrównawczą w korytarzach i klatce schodowej,- rozebranie okładzin lastrykowych schodów wraz z cokolikami,- wywiezienie i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki,- izolacja p. wilgociowa z folii polietylenowej posadzki w piwnicy,- wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 5 cm pod posadzki,- wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 2 cm pod stopnie schodowe,- posadzki z płytek gresowych antypoślizgowych o wym. min. 30x30 cm wraz z cokolikami wys. 10 cm,- okładziny schodów z płytek gresowych o wym. min. 30x30 cm wraz z cokolikami wys. 10 cm (płytki ryflowane na krawędziach stopni),- montaż ścianek działowych z płyt GKF do REI 60 (wydzielenie klatki schodowej),- uzupełnienie wnęk bloczkami z gazobetonu po zdemontowanych hydrantach z uzupełnieniem tynków,- osadzenie drzwi w profilach ALU przeszklonych i pełnych p.poż. EI30s wg projektu,- wymiana zewnętrznych drzwi dwuskrzydłowych (napowietrzających) na nowe w profilach PCV o wsp. U=min. 1,3 W/mK z samozamykaczem, siłownikiem i zamkiem rewersyjnym,- osadzenie drzwi stalowych pełnych p.poż. EI30s (wejście na poddasze),- osadzenie w połaci dachowej okna oddymiającego o pow. czynnej oddymiania 1,10 m2,- cekolowanie ścian i sufitów,- osadzenie balustrady schodowej ze stali kwasoodpornej wg rysunku,- montaż pochwytów ze stali kwasoodpornej,- zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian i sufitów,- ługowanie farby olejnej z tynków ścian (usunięcie lamperii),- malowanie ścian wielobarwną farbą żywiczno-akrylową metodą natrysku,- malowanie sufitów farbami emulsyjnymi,- demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych oraz osprzętu eklektycznego i teletechnicznego w zakresie niezbędnym do wykonania robót.REMONT DACHU:- wykonanie w połaci dachu otworu na klapę oddymiającą wraz z obróbkami blacharskimi,- oczyszczenie pokrycia z papy z porostów,- dwukrotne wykonanie izolacji z emulsji asfaltowej,- pokrycie dachu papą termozgrzewalną nawierzchniową gr. min. 5,2 mmODDYMIANIE KLATKI SCHODOWEJ:- montaż systemu oddymiania z montażem centrali zgodnie z projektem,- doprowadzenie zasilania do drzwi napowietrzających,- doprowadzenie zasilania do klapy oddymiającej,- doprowadzenie zasilania do zaworu pierwszeństwa,- wykucie i zaprawianie bruzd do powyższych przewodów,- demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych oraz osprzętu eklektycznego i teletechnicznego w zakresie niezbędnym do wykonania robót.INSTALACJA HYDRANTOWA:- demontaż istniejących hydrantów wraz instalacją wodociągową,- wykonanie nowej instalacji hydrantowej zgodnie z projektem,- montaż nowych hydrantów 25 mm w poziomie piwnicy, parteru, I, II piętra I poddasza,- montaż zaworu pierwszeństwa oraz zaworu antyskażeniowego w istniejącej instalacji wodociągowej w pomieszczeniu piwnicy,- montaż izolatora przepływów zwrotnych wraz z filtrem, - naprawa i uzupełnienie tynków i powłok malarskich ścian po demontażu i wykonaniu nowej instalacji hydrantowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w SWZ, o których mowa w rozdz. III ust. 8 i 9 SWZ2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Nie dotyczy osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, które w świetle art. 7 pkt 30 ustawy Pzp mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego jako Wykonawca.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej : Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlaneo wartości minimum 400 000 zł brutto każda;W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ten warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców.b) skieruje do realizacji robót kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń i posiadającego doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi o wartości minimum 100 000 zł brutto każda;Kierownik musi posiadać minimum 3 – letnie doświadczenie przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie dla swojej specjalności.c) minimum jedną osobę pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych – posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a wprzypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych;W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ten warunek mogą spełnić łącznie.Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (rozdz.2. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej .Zamawiający dopuszcza łączenie w/w funkcji.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach