Przetargi.pl
Dostawa pelletu drzewnego dla Gminy Gostycyn.

GMINA GOSTYCYN ogłasza przetarg

  • Adres: 89-520 Gostycyn, ul. Bydgoska 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52336310 , fax. 523367311
  • Data zamieszczenia: 2024-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GOSTYCYN
    ul. Bydgoska 8
    89-520 Gostycyn, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52336310, fax. 523367311
    REGON: 092351110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gostycyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pelletu drzewnego dla Gminy Gostycyn.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pelletu drzewnego dla Gminy Gostycyn. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport, wyładunek do miejsca przeznaczenia .2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie pelletu drzewnego dla potrzeb grzewczych dla Gminy Gostycyn przez okres 24 miesięcy o parametrach: - kaloryczność 17,5 – 19,0 MJ/kg- Wilgotność nie większa niż 10 %- zawartość popiołu < 0,7%- Zawartość siarki nie większa niż 0,05 %- Gęstość nasypowa 1,00 – 1,4 kg /dm3- Długość od 10 do 30 mm- iglasty- średnica 6mm - 7 mm- zgodność z normą EN 14961-23. Zamawiający planuje zakupić 200 ton pelletu w workach 15-25 kg oznakowanych logiem producenta oraz znakiem DIN plus lub ENplus A1.4. Przy każdej dostawie Dostawca dostarczy Zamawiającemu dokument WZ potwierdzający ilość dostarczonego opału oraz certyfikat jakości dostarczonego pelletu (pellet zgodny z normą DIN plus lub ENplus A1).5. Dostawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego pelletu i za ewentualne szkody Zamawiającego wynikłe z tego tytułu.6. W przypadku braku certyfikatu dostarczonego pelletu, odbiór nie zostanie dokonany, a to oznacza, iż umowa nie została wykonana w terminie.7. Wymagania dotyczące wykonania zamówienia:a) Miejsce dostawy:Dostawy w workach odbywać się będą etapami w ilości ok 4 ton, transportem dostawcy pojazdami wyposażonymi w urządzenie do rozładunku typu HDS do następujących miejscowości:- Gostycyn ul. Słoneczna 4,- Gostycyn ul. Bydgoska 12,- Kamienica 16,- Pruszcz ul. Dworcowa 33,- Wielki Mędromierz 15A.- Wielka Klonia 15.8. Wykonawca dostarczać będzie pellet do poszczególnych kotłowni w różnych ilościach. Planowana ilość pelletu może ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania. Określone wielkości dostaw mają charakter prognozy. Zmniejszenie bądź zwiększenie ilości dostarczanego na podstawie zleceń opału w granicach określonych w niniejszej SWZ nie pociąga dla Zamawiającego (Odbiorcy/Płatnika) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie zamówioną i pobraną ilość opału.9. Dostawy pelletu odbywać się będą transportem Wykonawcy i na jego koszt wraz z rozładunkiem w godzinach od 8.00 do 14.00.10. Dostawy będą świadczone sukcesywnie, odpowiednio do potrzeb na każdorazowe zgłoszenie zapotrzebowania przez Przedstawiciela Zamawiającego:a) dostawa przedmiotu zamówienia objętego zakresem podstawowym odbywać się będzie w terminie do 3 dni roboczych od dnia pisemnego (e-mailem, telefonicznie) przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego zamówienia.W przypadku niepełnej dostawy (w stosunku do zapotrzebowania), wykonawca dokona uzupełnienia w ciągi najbliższych 2 dni roboczych. Brak uzupełnienia dostawy może stanowić podstawę do naliczania kar umownych.11. Parametry dostarczonego pelletu drzewnego muszą być zgodne z parametrami zapisanymi w świadectwie jakości oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami potwierdzającymi spełnianie obowiązujących norm i wymagań Zamawiającego.12. Celowym jest aby wykonawcy zapoznali się z miejscem położenia kotłowni i warunkami dojazdu. 13. Zamawiający może nie przyjąć pelletu dostarczonego bez świadectwa jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach