Przetargi.pl
Dostawa materiałów reklamowych z logo Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed

UNIWERSYTET GDAŃSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 80-309 Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: UNIWERSYTET GDAŃSKI
    ul. Jana Bażyńskiego 8
    80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
    REGON: 000001330
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów reklamowych z logo Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych z logo Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed, zwanych dalej „artykułami”.2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 22462000-6 (materiały reklamowe), 39294100-0 (artykuły informacyjne i promocyjne).3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SWZ.4. Zamówienie obejmuje dostawę i wniesienie artykułów do miejsca wskazanego w pkt 5.5. Miejsce dostawy artykułów: Biuro Dziekana Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed, pok. 003, ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk. 6. Zamawiający wymaga gwarancji na artykuły na okres 12 miesięcy. Szczegóły dotyczące świadczeń gwarancyjnych i reklamacyjnych zawarte są w § 7 projektu umowy - załącznika nr 5 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę wykonaniem, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw materiałów reklamowych na łączną wartość nie mniejszą niż 20.000,00 zł brutto, w tym przynajmniej jednej dostawy materiałów reklamowych o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto (wartość każdej wykazanej dostawy ma być wartością jednej umowy).2. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego:Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale VII pkt 4 SWZ.3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 ust. 1 Pzp warunek udziału w postępowaniu określony w rozdziale V pkt 1 ppkt 4) SWZ powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców. Niniejsze postanowienia stosuje się analogicznie w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp.4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach