Przetargi.pl
„Budowa infrastruktury sportowej we wsi Paszowice.”

GMINA PASZOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 59-411 Paszowice, 137
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768706097
  • Data zamieszczenia: 2024-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PASZOWICE
    137
    59-411 Paszowice, woj. dolnośląskie
    tel. 768706097
    REGON: 390647423
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.paszowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa infrastruktury sportowej we wsi Paszowice.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – „Modernizacja infrastruktury boiskowej wraz z budową budynku zaplecza sportowego na dz. nr 27/38, 27/20, 27/19, 27/37, 27/32, obr. Paszowice, gmina Paszowice”Opracowanie - na podstawie udostępnionego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno – Użytkowego dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbiorurobót budowlanych sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i technologiiz dnia 20 grudnia 2021 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacjiprojektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych orazprogramu funkcjonalno-użytkowego. (Dz.U. poz. 2454) wraz zagospodarowaniem terenu woparciu o program funkcjonalno użytkowy załącznik 6A i wizję lokalną w terenie wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia zastrzeżeń lub pozwolenia na budowę na:- budowę budynku szatni o pow. około 230 m²,- budowę nawodnienia i oświetlenia boiska do gry w piłkę nożną o nawierzchni trawiastej- budowę boiska dla dzieci, wykonanie robót budowlanych na podstawie i w zakresie wynikającym zopracowanej dokumentacji stanowiącej część zamówienia, w tym sprawowanie nadzoru autorskiego przy realizacji inwestycji, udział w odbiorach robót zanikających, odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, dokonanie skutecznego zawiadomienia PowiatowegoInspektoratu Nadzoru Budowlanego w Jaworze o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych. Po zakończeniu robót budowlanych - wykonanie dokumentacji powykonawczej (w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z klauzulą przyjęcia inwentaryzacji do zasobówPowiatowego Ośrodka Geodezji i Kartografii przy Staroście w Jaworze oraz dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.Część 2 – „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Paszowicach dz. nr 25/27 obr. Paszowice, gmina Paszowice ”.Opracowanie - na podstawie udostępnionego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno – Użytkowego, niezbędnej do realizacji przedsięwzięcia dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację prac zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane w tym wszelkich innych niezbędnych decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji o ile jest to wymagane;Przedmiot zamówienia obejmuje budowę:- budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni ze sztucznej trawy o wymiarach 20X40 mbPrzedmiot zamówienia obejmuje:Opracowanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbiorurobót budowlanych sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i technologiiz dnia 20 grudnia 2021 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacjiprojektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych orazprogramu funkcjonalno-użytkowego. (Dz.U. poz. 2454) wraz zagospodarowaniem terenu woparciu o program funkcjonalno użytkowy i wizję lokalną w terenie wraz z uzyskaniem.zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia zastrzeżeń lub pozwolenia na budowę.wykonanie robót budowlanych na podstawie i w zakresie wynikającym zopracowanej dokumentacji stanowiącej część zamówienia, w tym sprawowanie nadzoruautorskiego przy realizacji inwestycji, udział w odbiorach robót zanikających, odbiorachczęściowych i odbiorze końcowym, dokonanie skutecznego zawiadomienia PowiatowegoInspektoratu Nadzoru Budowlanego w Jaworze o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych.Po zakończeniu robót budowlanych - wykonanie dokumentacji powykonawczej (w tyminwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z klauzulą przyjęcia inwentaryzacji do zasobówPowiatowego Ośrodka Geodezji i Kartografii przy Staroście w Jaworze oraz dokonanieskutecznego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Powiatowym InspektoracieNadzoru Budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.Część 3 - pełnienia nadzoru inwestorskiego na zadaniach inwestycyjnych realizowanych pn. „Budowa infrastruktury sportowej we wsi Paszowice” a w szczególności:1/zapewnienia osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane, wymagane w trakcie realizacji zadania;2/ reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji ze specyfikacją techniczną , przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;3/ sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych,a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz sprawdzanie kraju ich pochodzenia;4/ sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestnictwie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;5/ potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy;6/ udział w naradach, spotkaniach na placu budowy oraz w przeglądach gwarancyjnych. A także każdorazowe stawiennictwo się na żądanie Zleceniodawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:Część 1 : w kwocie 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100Część 2 : w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysiące złotych 00/100)Cześć 3 : w kwocie 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100)2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:nr rachunku: 43 8647 1033 0315 0492 2000 0114Z adnotacją: z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: GK.I.271.5.2024 Część …. .4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ.4) zdolności technicznej lub zawodowej.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:I. Wymóg dotyczy Części 1 zamówienia: wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: jedno zamówienie publiczne polegające na budowie i/lub przebudowie boiska sportowego. Jedno zamówienie poII. Wymóg dotyczy Części 2 wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:- jednego zamówienia publicznego polegającego na budowie i/lub przebudowie wielofunkcyjnego boiska sportowegoIII. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji, o ile jest to wymagane:-min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.IV. Wymóg dotyczy Części 3 zamówienia: wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:-trzy usługi sprawowania funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla zadań z zakresu przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach