GMINA WILCZĘTA ogłasza przetarg
- Adres: 14-405 Wilczęta, 84
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 552496504 , fax. 552496503
- Data zamieszczenia: 2024-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA WILCZĘTA
84
14-405 Wilczęta, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 552496504, fax. 552496503
REGON: 170748040 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wilczeta.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku strażnicy OSP w miejscowości Ławki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące budowy budynku Strażnicy OSP w Ławkach wraz z zagospodarowaniem terenu wokół. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie działki Nr 174 obręb Ławki, gmina Wilczęta. Teren inwestycji objęty jest ochroną konserwatorską i jest wpisany do rejestru zabytków nieruchomych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie. 2) Budynek OSP będzie posiadał 1 kondygnację naziemną, poddasze nieużytkowe – strych. Budynek będzie pełnił funkcję strażnicy ochotniczej straży pożarnej. W części parterowej budynku zlokalizowane są następujące pomieszczenia: garaż dwustanowiskowy, szatnia, łazienka, w.c. męskie, w.c. damskie i dla niepełnosprawnych, pomieszczenie porządkowe, pomieszczenie gospodarcze, sala szkoleń, pomieszczenie techniczne i pomieszczenie socjalne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25 000,00 PLN (słownie: Dwadzieścia pięć tysięcy złotych groszy: 00/100) przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Spółdzielczy w Malborku oddział Młynary nr rachunku 21 8303 1029 0030 0300 0404 0002, z dopiskiem na przelewie: „Wadium. Budowa budynku strażnicy OSP w miejscowości Ławki”.3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa wyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;2) innej niż pieniądz –dokument został załączony w formie elektronicznej wraz ze złożoną ofertą.5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.7. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet ewentualnego zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Określenie warunków:4.a W zakresie zdolności technicznej:Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej:- 3 roboty budowlane, które dotyczyły lub swoim zakresem obejmowały budowę lub termomodernizację obiektu budowlanego wraz z montażem pomp ciepła o mocy co najmniej 10 kW oraz montaż paneli fotowoltaicznych o łącznej wartości co najmniej 2 000 000,00 zł4.b W zakresie zdolności zawodowej:Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie ich wydania (jeżeli dotyczy), w poniżej wskazanej specjalności:- 1 osobę: pełniąca funkcję Kierownika budowy:• posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowalnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie do nich kwalifikacje zawodowe uznawane na zasadach bez ograniczeń, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane,• posiadającą doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/robót przy realizacji co najmniej dwóch inwestycji dotyczących budowy/termomodernizacji budynku,- 1 osobę: pełniąca funkcję Kierownika robót sanitarnych:• posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie do nich kwalifikacje zawodowe uznawane na zasadach bez ograniczeń, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane,• posiadającą doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/robót przy realizacji co najmniej dwóch inwestycji dotyczących lub obejmujących montaż pomp ciepła,- 1 osobę: pełniącą funkcję Kierownika robót elektrycznych:• posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie do nich kwalifikacje zawodowe uznawane na zasadach bez ograniczeń, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane,• posiadającą doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/robót przy realizacji co najmniej dwóch inwestycji dotyczących lub obejmujących wykonanie instalacji elektrycznych lub elektroenergetycznych oraz montaż instalacji fotowoltaicznej.UWAGA• w przypadku osób, które nabyły uprawniania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-31
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – SP w Hartowcu i Hali Sportowej w Rybnie” część I i II
Dodano: 2021-02-25 - Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – SP w Hartowcu i Hali Sportowej w Rybnie” część I i II
Dodano: 2020-12-18 - Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Klubu „Senior +” w miejscowości Tuczki część I i II
Dodano: 2020-08-07 - „Rozbudowa budynku na potrzeby Lokalnego Centrum Aktywności Społecznej w Hartowcu” część I i II
Dodano: 2020-06-10 - Budowa sali sportowej z zapleczem i jadalnią dla osób niepełnosprawnych, w tym dla dzieci i młodzieży, do rehabilitacji i rekreacji w miejscowości Goryń gm. Kisielice
Dodano: 2019-05-07 - Remont części socjalnej hali sportowej – II etap, na terenie Jednostki Wojskowej 4808 w Gołdapi – postępowanie nr 43/RB
Dodano: 2019-04-15 - Budowa swietlicy wiejskiej w Bronowie
Dodano: 2019-03-26 - BUDOWA SZATNI PRZY BOISKU SPORTOWYM WE WRZESINIE
Dodano: 2018-12-04 - MODERNIZACJA ZESPOŁU BOISK REKREACYJNYCH W JONKOWIE
Dodano: 2018-11-30 - Rozbudowa o pomieszczenie świetlicy oraz przebudowa i nadbudowa budynku remizy strażackiej w Nawiadach
Dodano: 2018-11-21